PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon 300s zakup

Hiluxt
22-03-2014, 19:12
witam
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy i to jest mój pierwszy post, więc proszę mnie poprawić jeżeli nie w tym dziale lub błędny tytuł. Przeglądam forum często i traktuje je jako można powiedzieć lekturę. Nie mam doświadczenia jak nie którzy na tym forum bo niedawno dopiero zainspirowała mnie fotografia z lustrzanki.
Wracając do mojego pytania. Posiadam nikona D3000 i jest ok super sprzęt dla początkującego amatora który nie miał nigdy lustrzanki w ręku. Ale z czasem okazuje się że zaczyna mnie ograniczać. Czegoś mi brakuje.
Mam możliwość zakupu nikona d300s czytałem dużo o tych aparatach i bardzo bym takiego chciał.
Ten nowy nabytek jest używany ale sprzedawca mnie poinformował ze był wymieniany silnik od AF i migawka.
Powiedział ze aparat nie był używany ponad rok i to mogło spowodować awarie aparatu.
Przebieg teraz to 2141 zdjęć.
I tu jest właśnie pytanie moje czy jak już coś było wymieniane i to te dwie ważne rzeczy czy jest sens kupować taki sprzęt?
Tu jest link do ogłoszenia ale i tak jest nie po Polsku.
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47368543&searchclickthrough=true&searchQuery=nikon%20d300.
Czy warto? Cena atrakcyjna.
Pozdrawiam

Andi74
22-03-2014, 19:44
a to widze chyba cos takiego jak w pl tablica

bedziesz sam odbieral czy wysylka zeby walka nie bylo

SerU
22-03-2014, 20:24
Sam raczej nie będzie odbierał, bo to szmat drogi z Oslo.