Zobacz pełną wersję : Problem z naprawą MBP w ramach Apple Care.
foto4deg
19-03-2014, 17:36
Oddałem dziś mojego Maca do naprawy, bo siadł mi dysk.
Po kilku godzinach dostałem info, że nie naprawią dysku, bo Mac był uderzony w jednym miejscu, czyli dysk został "niechcący" uszkodzony.
Komp z tym uderzonym bokiem działał 6 miesięcy, więc nie widzę powiązania z dyskiem twardym (który zaczął szwankować - kolorowe kółeczko, 4-5 razy restartowany i było ok, aż padł w grudniu).
Da się im jakoś przetłumaczyć, że uszkodzenie dysku nie nastąpiło w skutek mechaniczny?
Druga sprawa - podłączyłem do maca ssd. Działał 2 tygodnie. Po tym czasie nie działał będąc w środku, ale przez usb to już tak. Też im to napisać?
pozdrawiam
miron19j
19-03-2014, 17:49
nie znam się za bardzo na komputerach , a na Macach w szczególności. Ale myślę, że powinieneś dokładnie opisać objawy, "historię" i to, co robiłeś ze sprzętem.
Sam jestem serwisantem, w innej branży, i wiem, że taki dokładny opis ułatwia zdiagnozowanie usterki.
Oddałem dziś mojego Maca do naprawy, bo siadł mi dysk.
Po kilku godzinach dostałem info, że nie naprawią dysku, bo Mac był uderzony w jednym miejscu, czyli dysk został "niechcący" uszkodzony.
Komp z tym uderzonym bokiem działał 6 miesięcy, więc nie widzę powiązania z dyskiem twardym (który zaczął szwankować - kolorowe kółeczko, 4-5 razy restartowany i było ok, aż padł w grudniu).
Da się im jakoś przetłumaczyć, że uszkodzenie dysku nie nastąpiło w skutek mechaniczny?
Druga sprawa - podłączyłem do maca ssd. Działał 2 tygodnie. Po tym czasie nie działał będąc w środku, ale przez usb to już tak. Też im to napisać?
pozdrawiam
Jeśli chodzi o HDD, to uderzenie może być bezpośrednią przyczyną uszkodzenia po długim czasie.
Jedyny sposób aby im pokazać, że to nie wina tego uderzenia, to znajdź przyczynę w wadliwej elektronice lub materiałach.
Bez tego jesteś przegrany w tym sporze.
miron19j
19-03-2014, 18:23