PDA

Zobacz pełną wersję : Czy jest sens kupować drukarkę do studia?

aniolek2265
28-02-2014, 15:32
Pytam Was jako bardziej doświadczonych ;)
Planuję założyć studio fotografii dziecięcej i bardzo mi się podobają wydruki na płytach (hmm takie coś osobistego dla rodziców ;) ) i możliwość kontroli nad wydrukiem. Nie znam się za bardzo na drukarkach, panuję wydać max 600zł (cena całości najlepiej z 1 kompletem tuszy, 1 kompetem płyt do druku, 1 kompletem papieru) :D
Wydruk co jakiś czas ok 10-20zdj (bo rozumiem ze setki moich albumowych zdjec lepiej/taniej wydrukowac w labie ;p) no i płytkę do tego ;) Mam w okolicach jeden lab podobno dobry cena zdj 10x15 to 0,75zł,, 13x15 1,60zł. Planuję wydruki raczej w tym drugim formacie. Inna opcja to lab przez neta i dochodzą koszty wysyłki.
Możecie doradzić, podpowiedzieć ;) Czy jest sens czy to mój wymysł i wygoda ;p Jeśli warto to jaki model który da mi nie drogie odbitki + płyty ;)
Pozdrawiam

HYPER
28-02-2014, 16:30
Oczywiscie, ze warto. Po pierwsze masz efekt w postaci zdjecia niemal natychmiast. Rodzice sa gotowi zaplacic duzo za zdjecia swoich pociech. To jest okazja na dodatkowy zarobek + dodatkowa reklama. Plus jest rowniez taki, ze masz calkowita kontrole nad wydrukiem i mozesz uzywac wielu roznych podlozy. Oczywiscie lepiej by bylo kupic drukarke z tuszami pigmentowymi w rozmiarze minimum A3(+). Polecam wiec zakup uzywanej drukarki, systemu CISS (drastycznie obetniesz koszty wydruku), oprofilowanie.

aniolek2265
28-02-2014, 18:32