PDA

Zobacz pełną wersję : Numer seryjny obiektywu

MrPOLLMANN
20-02-2014, 10:57
Na wstępie chciałbym się z wami przywitać. Mam na imię Michał, jestem studentem informatyki, mam 21 lat (prawie). Pochodzę z Kolna (niewielkie miasteczko w woj. podlaskim).
Miesiąc temu zakupiłem w sklepie agito aparat Nikon D7100 zestaw kitowy z obiektywem 18-105. Sprawa wygląda tak: numer seryjny body zgadza się z tym na opakowaniu, karcie gwar. i na samym body, natomiast numer seryjny obiektywu jest różny na każdej z wymienionej wcześniej pozycji czyli w sumie mam trzy numery seryjne obiektywu. Jak to się ma w przypadku oddania obiektywu na gwarancję oraz jakie mam szanse na udaną reklamację w sklepie którym zamawiałem?

PS. Dostałem maila od Nikona:
Na wstępie chciałem przeprosić za wszelkie niedogodności związane z niezgodnością numeru seryjnego obiektywu z dokumentami gwarancyjnymi

Panie Michale jeżeli rozchodzi się o nie zgodność numeru seryjnego produktu z numerem seryjnym na pudełku to tutaj zbytnio bym się tym nie przejmował, ponieważ w przypadku wysłania sprzętu do serwisu nie jest wymagane użycie oryginalnego pudełka.
Najprawdopodobnie ktoś w sklepie bądź w magazynie przez przypadek podmienił pudełka. Takie są moje domysły.
Problem jest wtedy gdy numer seryjny produktu nie pokrywa sie z numerem na karcie gwarancyjnej. Wówczas nie będzie możliwe wykonanie jakichkolwiek napraw gwarancyjnych sprzętu.

Dlatego w takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się bezpośrednio ze sklepem Agito w celu wyjaśnienia sprawy.

puciek
20-02-2014, 10:59
Nr seryjny obiektywu powinien się zgadzać z nr seryjnym na karcie gwarancyjnej od tego obiektywu. Jeżeli jest inny, czyli nie masz karty gwarancyjnej z nr seryjnym takim, jak na obiektywie, to nikt gwarancji Ci nie uzna.

Andrzej1974
20-02-2014, 11:21
Problem jest wtedy gdy numer seryjny produktu nie pokrywa sie z numerem na karcie gwarancyjnej. Wówczas nie będzie możliwe wykonanie jakichkolwiek napraw gwarancyjnych sprzętu.