Zobacz pełną wersję : Prawdziwe ISO D50
witam
ostatnio bardzo mnie zainteresowalo iso w d50 a mianowicie
jakie jest to prawdziwe iso w d50 (chodzi mi o 200) czy to jest prawdziwa 200 czy moze mniejsze ?? 125 ?? a moze prawdziwa 100 ??
Pozdrawiam
Pietro
david555
20-04-2007, 12:43
Można wiedzieć co skłoniło cię do takich rozważań, no i co spowodowało podejrzliwość i nieufność wobec Producenta naszych aparatów? Przypuszczam, że 200, dwieście znaczy, czyli czarne jest czarne. Pozdrawiam
Rick van Dyke
20-04-2007, 13:02
przyłączam się do pytania Davida555...:???:(?)
witam
jakie jest to prawdziwe iso w d50 (chodzi mi o 200) czy to jest prawdziwa 200 czy moze mniejsze ?? 125 ?? a moze prawdziwa 100 ??
Pozdrawiam
Pietro
Witaj kolego.Ja jestem początkujący na forum , ale takich pytań tu nie wolno zadawać. Moment i Cię zjedzą. ISO jesli masz wątpliwości to raczej powinno być większe skoro podejrzewasz jakieś odchylenia od parametrów na minus.. A tak naprawde to sprawa jest nie do dyskusji bo wymagała by jakiś powaznych badań .Nikon nie jest złą firmą i napewno tak nie oszukuję. Pozdrawiam.
szczeze to mam gdzies to czy mnei zjedza cyz nie ... mam pytanie to pytam od tego jest forum... a sklonil mnie artykul albo wypowiedz nie pamietam ... gdzie byl poruszony temat iso w d50 ... i poprostu sie zastanawiam nad tym ...
gdzies czytalem ze np. iso 800 w nikonach to iso 1250 w canona, nie pamietam dokladnych zaleznosci i czy to do wszystkich puszek sie ma czy tylko do danych modeli. Powtarzam, ze tylko tak przeczytalem :)
Witam Ja nieśmiało mówiąć mam obawy co do kit-a że on ma gorszą jasność niż deklarowana / 18 -70 / . Bo jakoś marnie on mi " wychodzi " na tle np 50 /1,4 w pozycji 3,5 .Trudno o tym dyskutować ale jakiś on ciemny jest.W książce p.Mroczka coś o tym czytałem ale w kontekście tele.
przeczytalem to gdzies i chialem sie upewnic czy tak jest czy nie ... czy trudno napisac za to pelne 200 ...
żółto-czarny
20-04-2007, 15:09