Zobacz pełną wersję : Zdjęcia - prośba o wszelkie opinie
MorgothV8
16-02-2014, 11:21
Witam, ostatnio kupiłem graty i trafił się weekend - porobiłem jakieś fotki (wklejałem to już gdzieś ale zostało usunięte).
Prośba o opinie wszelakie (zapewne negatywne bo jestem dopiero amatorem)
https://plus.google.com/photos/106096029885802307405/albums/5977023747806423345?banner=pwa
portrety zrobione przy ogniskowej 14 to odwazne przedsiewziecie ;-)
MorgothV8
16-02-2014, 11:29
Oj tam - uczę się .... mam nowe szkło i patrzę co da się nim zrobić.
ale co potrzebujesz wiedzieć bo na temat kadrów to lepiej byśmy Ci nie pisali bo się załamiesz :)
MorgothV8
16-02-2014, 12:08
Właśnie piszcie... serio
Każdy negatyw przyjmuję.... nie byłem nigdy fotografem - a chciałbym się "ogarnąć"
Sam wiem, że jestem słaby - pracuję 6-18... a w wolnym czasie chciałbym się coś nauczyć.
Masakra, masakra, świat krzywy, walący się i przerysowany...
Na początek rekomenduję umiar w korzystaniu z efektów jakie daje szkło UWA, a większą staranność przy trzymaniu pionów. Gdy się tego nauczysz, to możesz próbować świadomie pochylać aparat by osiągać określone efekty.
MorgothV8
16-02-2014, 13:16
OK. Hmmm... czyli mam starać się trzymać Linie poziomo/pionowo?
Wogóle widzę że 14mm to straszna masakra by zrobić dobre zdjęcie.... nie jest łatwo.
Prośba o kolejne rady - wiem że jest bardzo słabo.
MorgothV8
16-02-2014, 14:15
https://plus.google.com/photos/yourphotos?banner=pwa&pid=5765160099872482498&oid=106096029885802307405
Lena&TheShadow
16-02-2014, 14:27
A mnie się podoba. Na początku chciałam zażartować, że takie pstryki to zrobiłabym swoim kompaktem.
Ale zrozumiałam że kompaktem sie nie da. Brak 14mm.
Musisz waść dużo ćwiczyć ale wiesz...najpierw się zastanów po co kupiłeś profi sprzęt i czemu to miało służyć.