PDA

Zobacz pełną wersję : Czy lampa Nikon SB910 jest warta inwestycji?

hulk2012
11-02-2014, 17:31
Mam pytanie odnośnie lampy błyskowej Nikon SB910. Otóż jestem początkującym fotografem i pomyślałem ze warto byłoby wzbogacić swoje umiejętności o naukę kontroli światła posługując sie flaszem w szczególności. Fotografuje głownie portrety oraz śluby. Czasem krajobrazy oraz reportaże. Stad moje pytanie - czy dla początkującego fotografa NIKON SB910 jest warty inwestycji?

przem426
11-02-2014, 17:38
lepszej systemówki nie kupisz. jeśli masz już odżałowaną kasę - tak.

hulk2012
11-02-2014, 17:45
lepszej systemówki nie kupisz. jeśli masz już odżałowaną kasę - tak.

Pytanie gdzie sprawdzi sie ona najlepiej i czy spowoduje znacząca różnice w jakości zdjeć porównując do zdjeć bez flasha?

GonzoG
11-02-2014, 18:44
Mam pytanie odnośnie lampy błyskowej Nikon SB910. Otóż jestem początkującym fotografem i pomyślałem ze warto byłoby wzbogacić swoje umiejętności o naukę kontroli światła posługując sie flaszem w szczególności. Fotografuje głownie portrety oraz śluby. Czasem krajobrazy oraz reportaże. Stad moje pytanie - czy dla początkującego fotografa NIKON SB910 jest warty inwestycji?

Jak potrzeba Ci takiej lampy to warta, jak nie potrzeba, to stanowczo za droga.
Pytanie czego oczekujesz od lampy, bo SB-910 czy SB-700 wg. mnie mają tylko jedną rzecz dla której warto je kupić - czułość fotoceli - ale nawet i to tylko wtedy, gdy zakup radiowych wyzwalaczy TTL jest nieopłacalny.

r_m
11-02-2014, 18:45
jestem początkującym fotografem i pomyślałem ze warto byłoby wzbogacić swoje umiejętności o naukę kontroli światła posługując sie flaszem w szczególności. Fotografuje głownie portrety oraz śluby.

Pytanie gdzie sprawdzi sie ona najlepiej i czy spowoduje znacząca różnice w jakości zdjeć porównując do zdjeć bez flasha?

Sprawdzi się tam, gdzie będziesz wiedział jak jej użyć, a co do jakości to inaczej: może zadecydować o tym, czy masz jakiekolwiek zdjęcia, czy nie masz :)