PDA

Zobacz pełną wersję : Wysyłka kurierem.

otne
08-02-2014, 15:55
Witam wszystkich,
Nie wiedziałem gdzie napisać, google i strona DPD nie daje mi odpowiedzi ale, że sprzedaje sprzęt nikona to pomyślałem, że napiszę tutaj bo będziecie mieć też pewnie jakieś doświadczenie a ja jestem kompletnie zielony w tych sprawach.
No więc, sprzęt cały zapakowany do pudła już jest, teraz tylko a może i aż problem z wysyłką. Wybrałem kuriera DPD ze względu na ceny, paczka będzie wysyłana za pobraniem a dostarczę ją do oddziału DPD. I tutaj już mam problem z listem przewozowym. Czy muszę go wypełniać i drukować w domu czy zostanie on wypełniony i wydrukowany tam na miejscu w oddziale DPD? Druga sprawa to czy na liście przewozowym gdy będę musiał wypełniać go sam mam podać cenę tylko paczki a koszt wysyłki zostanie naliczony automatycznie czy muszę podać całkowity koszt paczki+wysyłki?
Przepraszam, że pytam tutaj a nie w oddziale kuriera no ale mamy sobotę i już wszystko zamknięte a w poniedziałek muszę wysłać paczkę więc chce być przygotowany.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam ;)

gatewayfl
08-02-2014, 16:07
Cios poniżej pasa...:shock::shock:

Slawek Wojtczak
08-02-2014, 22:30
Weź nadaj przesyłkę przez sendit.pl i nic nie będziesz musiał wypełniać ręcznie, rubryczki uzupełnisz i wydrukujesz i nakleisz na paczke.

otne
11-02-2014, 20:24
gatewayfl nie wiem gdzie Ty tutaj masz słoneczko cios poniżej pasa...
Slawek Wojtczka dziękuję ;) tego mi było trzeba.

cezet
11-02-2014, 21:57
Jako posiadacz umowy z DPD - szczerze polecam Ci wybrać inną firmę kurierską....tylko nie Siódemka czy inne tej klasy. Dopłać, ale bądź pewien, że paczka dojdzie w takim stanie, w jakim ja wysłałeś.

Aha - sendit korzysta z najtańszych firm kurierskich, w tym z obu wcześniej wymienionych.

adriansocho
11-02-2014, 23:07