Zobacz pełną wersję : Nikon D60 + ... -> oto jest pytanie
Witam
Nie jestem żadną fotograficzną profesjonalistką, więc proszę wziąć to pod uwagę przy czytaniu moich pytań. Ot, lubię robić zdjęcia, ale w określonych sytuacjach. Interesują mnie zdjęcia biegających psów w różnych opcjach. Najczęściej zwierzęta są w odległości 20-30m. Przemieszczają się dość szybko ;) (specyfika psich zawodów)
Posiadam D60 + obiektyw Tamron 18-200. Zdjęcia wychodzą ładne, ale niezbyt dokładne. Z ziarnem, szumami, często nieostre. Ostry ma być pies, a nie otoczenie. Próbowałam różnych ustawień, ale nie byłam usatysfakcjonowana.
Zastanawiam się nad zmianą obiektywu. I nie wiem, czy warto zmieniać, a jak już to na jaki.
Nikkor AF-S DX 55-300 mm f/4.5-5.6G ED VR
czy może
Tamron SP 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD
Obawiam się, że ten Tamron nie będzie współpracował z moim D60, ale moja wiedza jest bardzo skromna.
Proszę szanowne grono o pomoc w wyborze.
Jeżeli ktoś chciałby mi zaproponować wielki teleobiektyw, to od razu odpada. Nigdy nie będę profesjonalnie się zajmowała fotografowaniem, więc dla mnie to jest zbytek.
Agnieszka + stadko
www.pumi.info.pl
Tamron SP 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD będzie współpracował i jego polecam.
Ze znalezionych opinii w necie faktycznie Tamron wypada lepiej.
Zdjęcia wychodzą ładne, ale niezbyt dokładne. Z ziarnem, szumami, często nieostre. Ostry ma być pies, a nie otoczenie. Próbowałam różnych ustawień, ale nie byłam usatysfakcjonowana.
Zastanawiam się nad zmianą obiektywu. I nie wiem, czy warto zmieniać, a jak już to na jaki.
Nikkor AF-S DX 55-300 mm f/4.5-5.6G ED VR
czy może
Tamron SP 70-300 mm f/4-5.6 Di VC USD
Obawiam się, że ten Tamron nie będzie współpracował z moim D60, ale moja wiedza jest bardzo skromna.
Proszę szanowne grono o pomoc w wyborze.
Jeżeli ktoś chciałby mi zaproponować wielki teleobiektyw, to od razu odpada. Nigdy nie będę profesjonalnie się zajmowała fotografowaniem, więc dla mnie to jest zbytek.