Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] EB
Jako, że z Krunzem byliśmy na tym samym wypadzie, wrzucam i ja swoje spojrzenie.
Ps. "Coś" się załapało w górnej części kadru, Krunz mówi, że to mgławica, nie wiem, nie znam się :-)
1.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img27.imageshack.us/img27/893/rosv.jpg)
PiciuD300
26-12-2013, 12:59
Mile widziane. Na +.
Adam Majchrzak
27-12-2013, 04:04
Również ciekawa odsłona, szersza perspektywa wydaje mi się tu być bardziej trafiona, choć dla mnie troszkę za kolorowo ;)
Intryguje mnie ten obcięty jasny fragment i szczerze mówiąc nie sądzę by to była jakaś mgławica...
Analizując układ gwiazdozbiorów jakie się u Ciebie znalazły od lewej (częściowo) Erydan, Wieloryb, Ryby, Pegaz, to właśnie ten jaśniejszy obiekt znajduje się w gwiazdozbiorze Ryb, problem w tym, że tam nie ma takiego jasnego obiektu... ;)
[Kiedy robiłeś to zdjęcie?]
Zdjęcie zostało zrobione 22 XII, około godziny 21. Z ciekawości popatrze na inne klatki :-)
Adam Majchrzak
27-12-2013, 09:24
Zdjęcie zostało zrobione 22 XII, około godziny 21. Z ciekawości popatrze na inne klatki :-)
Nie bylo tam wtedy Księżyca ani planety, hmmm...
Daj znac poproszę, jak to wygladalo na innych fotografiach ;)
(Może to jakieś odbicie?)
A co to ten zielony kolor? Za to kadrowo całkiem przyjemne.
Zielony kolor jak najbardziej rzeczywisty.
Pochodzi od podświetlenia wody lampami stojącymi za moimi plecami - wzdłuż linii brzegowej.
Adam - nie mam tego na innych zdjęciach, na odbicie albo flarę mi to raczej nie wygląda.
Adam Majchrzak
28-12-2013, 20:54
Adam - nie mam tego na innych zdjęciach ...
A już myślałem, że udało się Tobie zarejestrować supernową ;)
...że o UFO nie wspomnę :razz:
=]
Ps. "Coś" się załapało w górnej części kadru, Krunz mówi, że to mgławica, nie wiem, nie znam się :-)
Pod stempel, bo uroku nie dodaje!
No wlasnie.
Zielony kolor jak najbardziej rzeczywisty.
Pochodzi od podświetlenia wody lampami stojącymi za moimi plecami - wzdłuż linii brzegowej.