Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Anna
nazir_altamar
24-12-2013, 15:12
Zapraszam do dyskusji
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (https://lh6.googleusercontent.com/-KLycK2_IgfQ/UrmGs4a60QI/AAAAAAAACPw/J-spO4HATZw/w462-h693-no/_DSC3383.jpg)
Andrzej1974
24-12-2013, 17:46
Ech... kolejne "artystyczne" zdjęcie, którego ja zupełnie nie kupuję. Może dlatego, że nie jestem artystą tylko fotografem-amatorem...
Popieram Cię Andrzeju w całe rozciągłości. To już nie jest fotografia w naszym rozumieniu. Albo tak chciał albo coś mu nie wyszło.
Wybacz, ale tu nie ma nad czym dyskutować. Anna albo dwie Anny to jakaś prowokacja.
josephebeloki
25-12-2013, 00:08
Ehhh... Za niedlugo ktos wrzuci czarną plamę i mamy się w niej doszukiwać sztuki? Może rzuć tą fotke ostrą bo na tej nic nie widać...
nazir_altamar
25-12-2013, 00:53
to jakaś prowokacja.
Można wiedzieć dlaczego tak uważasz?
Pytanie do tych co się już "wypowiedzieli" jak i do innych zainteresowanych: dlaczego jeżeli nie widzicie ostrego, "poprawnie" naświetlonego zdjęcia to doszukujecie się w nim sztuki albo art-u ?
Wybacz ale wygląda jak byś dodał do przypadkowego zdjęcia kilka filtrów ;)
Jest ładnie "tfurczo" coś na lata 80/90te i nowomodę hipsterską ;)
nazir_altamar
25-12-2013, 01:26
Do informacji, zdjęcie "z aparatu" nie różni się zbytnio od wersji jaką widać. Ale czy to ma jakiekolwiek znaczenie?
.:Gerard:.
25-12-2013, 02:53
Tym razem napisze pozytywnie.
Brakuje działu na takie zdjęcia, bylem kiedyś na wystawie foto "Starnberger see" zdjęcia kompletnie rozmyte wyglądały jak rozmyta tęcza, mogę sobie tylko wyobrazić jak zostały by te prace skomentowane w naszym dziale krajobraz i wcale się nie dziwie bo tam po prostu by nie pasowały.
Praca Twoja podoba mi się za pomysł i wykonanie, nie uważam ze jest przypadkowa wręcz przeciwnie, przemyślana.
Andrzej1974
25-12-2013, 08:52
Dział już jest dla tego typu zdjęć.... http://forum.nikoniarze.pl/forumdisplay.php?f=33 ;-)