Zobacz pełną wersję : Wybór lampy błyskowej - prośba o pomoc.
Witam serdecznie
Jestem amatorem stojącym przed pewnym dylematem i proszę was ekspertów o pomoc. Posiadam Nikona D90 niestety lampa zintegrowana nie daje rady. Postanowiłem zrobić sobie prezent na święta, ale czytając opinie o poszczególnych lampach coraz mniej wiem. Proszę was o pomoc w wyborze odpowiedniej lampy do codziennego fotografowania (portrety, makro, zdjęcia w ruchu, plener). Lampe muszę kupić w empiku więc mam dostępne to co jest na stronie: http://www.empik.com/szukaj/produkt?q=lampa+nikon&qtype=basicForm - powiedzmy, że fundusze nie mają wpływu - lampa chciałbym aby była dobra, żebym nie musiał sprzedawać i kupować innej. Do tej pory myślałem o SB-700 a może odpowiedniki z Metza są równie dobre ?
Proszę o opinie i porady
Inne niż systemowe zawsze będą miały jakieś ograniczenia. Jedyną zaletą jest ich tańsza nieraz cena, zresztą poczytaj na forum jest mnóstwo postów dot. lamp.
Jeżeli finanse Ci pozwalają to kup SB-700, masz pełną funkcjonalność w CLS-ie i kompatybilność.
Tylko dlaczego w EMPIK-u ? ...jest tam droższa o ponad dwie stówy ni w innych sklepach.
Andrzej1974
14-12-2013, 18:23
Co oni mają za ceny? Ponad 1200 zł za SB-700? Dlaczego musisz kupić u nich i tak mocno przepłacić?
Ja też jestem amatorem i z listy podanych wybrałbym: SB-700 (ale nie za taką cenę!) lub Metz 52. Sam się wahałem jeszcze kilka dni temu i stanęło na systemówce, z której jest bardzo zadowolony.
W grę wchodzi Empik, ponieważ mam doładowane konto Prepaid na stronie online. Więc wolę kupić jaką przydatną rzecz aniżeli płyty CD. W sumie przepatrzyłem ceny i faktycznie różnica cenowa waha się około 100zł pomiędzy allegro a empikiem. Ale coś za coś Empik mi środków nie zwróci na konto abym mógł kupić gdzie indziej..