Zobacz pełną wersję : Co radzą Mistrzynie i Mistrzowie - zestaw z D7100
Witam Panie i Panów.
Świeżutki tu jestem (w fotografii prawie też ;))
Moja firma uważa mnie za fotografa - czytając Wasze forum zapewne zasługuję co najwyżej na miano fotopstryka...;) Ale postanowiono mi zafundować sprzęt - tak za 10000 - stanęło na Nikonie... Bo czytałem, bo słyszałem, bo widziałem...;)
Zdjęcia, które dla firmy robię (nic komercyjnego!) dokumentacja z... pracy i życia - sporo fotek z wewnątrz (imprezy, uroczystości), sporo zdjęć na zewnątrz - ćwiczenia, manewry - nic z tego nie poszłoby na konkurs, ale na stronę www i ewentualnie do prywatnych albumów. Po kilku dniach szukania, taki zestaw mi się narodził:
Nikon D7100,
Nikon Nikkor AF-S 18-200mm F/3,5-5,6 G IF-ED VR II - foto na zewnątrz
lub
Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS HSM II Nikon, - - foto na zewnątrz
Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II VC LD (sigma, nikon/nikkor?) - foto w pomieszczeniach,
Nikon lampa SB-700,
MEIKE BATTERY GRIP MB-D15 DO NIKON D7100 (MB-D15),
GGS Osłona LCD Nikon D7100 III generacji,
Nikon akumulator EN-EL15,
Nikon ładowarka MH-25,
SanDisk Extreme SDXC UHS-I 64GB (45 MB/s),,
Poradźcie proszę o FotoMasterzy laikowi... Głównie o szkiełka pytam. Ale i grip mnie interesuje...
Starałem się wyszukać na Waszym forum zestawu - nie znalazłem - może ktoś korzysta i już nie będzie więcej pytań :)
Z góry dzięki za pomoc
Marcin
D7100 + Sigma 17-50mm f/2.8 OS HSM + Tamron SP 70-300mm f/4-5.6 VC USD
Możesz wspomagać się jeszcze ewentualnie jakimiś stałkami. SB-700 też jest wystarczająca.
//edit
Zamiast SanDisk Extreme SDXC UHS-I 64GB (45 MB/s), weź lepiej 2x32GB, w body i tak masz dwa sloty.
O widzisz Krzychu! Wielkie dzięki - wiedziałem, że od fachowców pomoc uzyskam:)
A grip jakiś sugerujesz?
pozdrawiam
Marcin
A grip jakiś sugerujesz?
pozdrawiam
Marcin
Pixel Vertax lub Meike jeden grzyb :) będzie OK. No i drugi oryginalny aku do grip'u.
A grip jakiś sugerujesz?
pozdrawiam
Marcin