Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Olsztyn - [Nemeth]
Witam
Ruiny zamku w Olsztynie p. Częstochową.
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2013/10/594ef1cc0bf52a8101e43985e6dfcac7d6sf4wk-2.jpg
źródło (http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/303/5/9/594ef1cc0bf52a8101e43985e6dfcac7-d6sf4wk.jpg)
pozdr.
Styk nieba z ruinami = ble. Zrob cos z tym bo wyglada jak przeostrzone ;)
I znowu jakos za ciemno mi na okolo ale calosc na +. Jak nie w Polsce... ;)
Oryginał jest ok. Być może przy zmniejszaniu tak się dzieje. Nie znam się na tych wszystkich algorytmach :) A zmniejszam wszystko tak samo. Może do ruin to nie działa ;)
MartinGrey
31-10-2013, 18:35
B&W na nie, kadr też na nie. Trafiła ci się beznadziejna pogoda na zdjęcia. Ruiny swoją droga bardzo fotogeniczne, byłem tam nie raz.
Nie no nie, tak jak wszystkie Twoje zdjęcia Nemeth są dla mnie mega dobre, tak to foto jest ich przeciwieństwem:):)sorry:)
Cóż :) Niespecjalnie liczyłem na inne komentarze, bo ostatnio zdjęcia robię w naprawdę ciężkich warunkach, a to co na nich widać jest zgoła odmienne od panoszących się na forum słodziaków robionych w idealnych warunkach ;)
Pogoda mz. była wyborna. Jedynie zdjęcia w IR robi się nieco "trudniej" podczas deszczu :D. Niemniej jednak wolę taką pogodę, niż kompletnie bezchmurne niebo jak ostatnim razem podczas wizyty na Jurze.
MartinGrey
01-11-2013, 10:49
Na Twoją obronę dodam, że idealne słodziaśne warunki nie zawsze oznaczają lepszą fotografię ;) Wystarczy zobaczyć sobie fotografie Michaela Kenny albo Vicenta Muniera (wg mnie najlepsze fotografie dzikiej przyrody jakie kiedykolwiek oglądałem) i wszystko w temacie.
PS. Imo bezchmurne niebo nie zawsze bywa produktywne.
Może i słodziaki nie oznaczają lepszej fotografii, ale z zasady są lepiej odbierane ;) Do tego zdjęcia robią się "same".
Mz. bezchmurne niebo niemal zawsze jest bezproduktywne. Nawet w IR wolę jak są jakieś chmury :)
MartinGrey
01-11-2013, 12:45