Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Koniec jesieni w Tatrach
fotoGRAFIK
30-10-2013, 19:59
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.ciepiel.pl/tatry1.jpg)
fotoMichal
30-10-2013, 20:54
Nie wiem co to za nowa moda na tak ostrą obróbkę, tu nic nie wygląda naturalnie...
<| MICHAŁ |>
30-10-2013, 21:19
czyms trzeba przyciagnac widza....
fotoGRAFIK
30-10-2013, 21:25
to także moda na trzykropki za wypowiedzią? Jeszcze westchnięcia brakuje. Może jednak komuś się spodoba ;)
No niestety, ja też jestem na nie, jak dół by jeszcze przeszedł, tak niebo dla mnie zdecydowanie jest przekombinowane.
Pozdrawiam
kropkowanie...czy zaczynanie zdania z małej litery...jedno i drugie "nie po polsku" a co do zdjęcia, wygląda jak przypadkowy strzał na wycieczce w górach, trochę przekolorowane, mało realne niebo, a na dole też nieciekawie...
gatewayfl
30-10-2013, 21:48
Mi się podoba :smile: być może może dlatego, że jeszcze nie znam się na obróbce zdjęć.
Odczucie tych bliskich chmur wydaję się sztuczne trochę. Ale to moje odczucie. I tak dla mnie na plus.
stachmuszel
30-10-2013, 21:55
Mnie rowniez sie podoba. Nikt nigdy nie mowil, ze fotografia ma wiernie przedstawiac nature. Powiem wiecej. Im mniej wiernie ja przedstawia, tym jest ciekawsza.
<| MICHAŁ |>
30-10-2013, 22:10
Mnie rowniez sie podoba. Nikt nigdy nie mowil, ze fotografia ma wiernie przedstawiac nature. Powiem wiecej. Im mniej wiernie ja przedstawia, tym jest ciekawsza.
najciekawsze sa zdjecia, ktore ukazuja niecodzienne sytuacje, momenty "zapierajace dech w piersiach", lub tez nieszablonowe podejscie to tematu zdjecia, ale umiejetnosc "jechania" zdjęć raczej nie jest wyznacznikiem tego czy zdjęcie jest dobre, czy tez nie. PP jest dobry i skuteczny o ile material wejsciowy daje szanse na dobry material wyjsciowy. Ale to moje zdnie i nie trzeba sie z nim zgadzac