Zobacz pełną wersję : Statyw do studia domowego
mariola_g
18-10-2013, 10:49
Kochani Nikoniarze jestem zielona jak szczypiorek na wiosnę w wyborze sprzętu fotograficznego. Zwracam się do Was z prośbą o radę. Prowadzę bloga kulinarnego,robię zdjęcia żywności i produktom.Do tej pory fotki robiłam z ręki, kupiłam jeden statyw który nie był stabilny.Dlatego proszę o pomoc w wyborze statywu. Zdjęcia będą robione w domu,ewentualnie na podwórku,aparat nikon 5100. Chciałabym kupić coś dobrego w przystępniej cenie. Pomożecie. Wiem ze moje zdjęcia są kiepskie,liczę na Wasze cenne rady i wskazówki. http://kulinarnepysznoscimolki.blogspot.com/
Pozdrawiam życzę miłego dnia.
Do jakiej kwoty interesuje cię statyw ? Rozrzut cenowy i jakościowy jest tak duży, że musisz podać chociaż pułap cenowy.
EDIT Jacek_Z - takich rzeczy tu nie piszemy!
mariola_g
02-11-2013, 01:10
dobry nie za drogi.Pasją jest gotowanie,a z tym łączy się fotografia.Dlatego też nie chciałabym dużo wydać
gatewayfl
02-11-2013, 07:49
Silk PRO 330DX (za 250 nowy już kupisz) lub 500DX oba przeważnie już z nie złą głowicą (jak do takich celów).
Ze względu na jakość i materiały uważam za godne polecenia.
Ostatnio w "sklepie nie dla idiotów" :p oglądałem 330DX więc sama możesz podejść i "pomacać".
Ja posiadam i używam 700DX i nie żałuję wyboru, targam go w teren i daję radę, ale to już spory trójnóg :smile:
Moim zdaniem większa waga nie jest minusem, wysiłek przy noszeniu później rekompensuje Ci się stabilnością przy zdjęciach...
mariola_g
08-12-2013, 00:37
Silk PRO 330DX (za 250 nowy już kupisz) lub 500DX oba przeważnie już z nie złą głowicą (jak do takich celów).
Ze względu na jakość i materiały uważam za godne polecenia.
Ostatnio w "sklepie nie dla idiotów" :p oglądałem 330DX więc sama możesz podejść i "pomacać".
Ja posiadam i używam 700DX i nie żałuję wyboru, targam go w teren i daję radę, ale to już spory trójnóg :smile: