Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : prośba o pomoc w wyborze laptopa

Jacek B.
29-09-2013, 21:53
Witam, mam prośbę o pomoc w wyborze komputera. Nie znam się na tym co aktualnie jest w sprzedaży.
Chodzi o laptopa dla żony, wiadomo lekki, dobrze jak trochę mniejszy niż 15 cali, dobry wyświetlacz tak żeby sie dało obrabiać zdjecia i paramatry takie żeby programy do obróbki zdjęć działały np ligt room. Inne zastosowanie to takie zwykłe użytkowanie, czyli pakiet office i internet.

Co sądzicie o obrotowych monitorch w laptopach, tak żeby można było obwrócić monitor o 180 stopni i zamknąc tak żeby laptop wyglądał jak tablet. W takiej sytuacji oczywiście monitor musi być dotyowy, czy to jest praktyczna opcja i czy warto dopłacać?

Na koniec, jaką markę brać pod uwagę.
cena max do 4000 zł.

stock
29-09-2013, 21:54
dział komputery - tam znajdziesz pomoc, rozwiązania i propozycje. Tak chyba najszybciej :)

Rafał_Sz
01-10-2013, 06:06
(...)dobrze jak trochę mniejszy niż 15 cali, dobry wyświetlacz tak żeby sie dało obrabiać zdjeciaTo się wyklucza.

shaolin
01-10-2013, 07:19
To się wyklucza.

http://store.apple.com/us/configure/MD212LL/A?
A teraz przepros ;)

Jedyny problem to cena :twisted: ;) I ja tez zapraszam do dzialu Komputery, nie takie problemy tam rozgryzali ;)

Johanan
01-10-2013, 13:36
A teraz przepros ;)
...

Od kiedy to retina jest dobra do obróbki fotek?
Chyba, że jotpegów, albo do przeglądania obrazków w sieci.

Do wołania negatywów cyfrowych potrzeba panela działającego w przestrzeni zbliżonej do aRGB.

Johanan
01-10-2013, 16:13
Witam, mam prośbę o pomoc w wyborze komputera.
...

Obejrzyj sobie ten egzemplarz: http://www.x-kom.pl/p/150326-notebook-laptop-17-3-msi-gx70-3be-a10-5750m-8gb-750-dvd-rw-fhd-hd8970m.html .

Andre
01-10-2013, 18:04
Ten MSI to niezła maszyna, ale Jacek b. napisał że ma być w miarę lekki a ten laptop na pewno nie spełnia tego wymagania. Wręcz jest ciężki, to tego ogromny i ciężki zasilacz.

JAP
01-10-2013, 18:20
A teraz przepros ;)