Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] w oczekiwaniu na pociąg

slawexsdz
22-09-2013, 21:03
Witam.
Chciałbym poznać Wasze opinie na temat tego zdjęcia.
Szczególnie, jeśli chodzi o propozycje odnośnie obróbki.

Z rzeczy, które na początek chcę poprawić:
1. na palcu jest czarna plama,
2. cera wymaga lekkiego wygładzenia,
3. muszę poprawić niedoskonałości skóry,

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://gruparho.pl/foty/Pati01.jpg)

erro
22-09-2013, 21:16
Mnie trochę przeszkadza brak jakichkolwiek nawiązań do tego pociągu i zupełnie niepodróżna torebka/torba. Jakby zmienić tytuł mogłoby być w oczekiwaniu na cokolwiek.

(ale jestem laikiem, proszę mnie nie bić)

slawexsdz
22-09-2013, 22:29
bardziej interesują mnie sugestie związane z samym zdjęciem :)

zbyszekD7000
22-09-2013, 22:53
Trochę za dużo niebieskiego dookoła, jakby WB był do poprawy

dominikpl72
22-09-2013, 23:16
Jeżeli chcesz poznać propozycje co do obróbki - to mamy tu taki dział "W trakcie obróbki" - i tam powinieneś wrzucić tą fotkę.

elbarto
23-09-2013, 00:56
Odbicie fotografa i asystenta z blendą też psują efekt.

slawexsdz
23-09-2013, 01:10
ok, ociepliłem trochę to zdjęcie i zniwelowałem niebieską poświatę. Postaram się jakoś rozmyć sylwetkę fotografa, nie będzie się tak rzucała w oczy.

Marek
23-09-2013, 01:21
Wg mnie zdjęcie nie do pokazania. Przypadkowy kadr. Dużo bałaganu, zarówno na pierwszym jak i drugim planie - bok ławki, torba, buty a za butami jeszcze coś czarnego a w szybie wszystko co tylko mogło się odbić. Jakiś bałagan w prawym górnym rogu. Dużo przypadkowych linii, które tworzą ramy okien i ławka. Poucinane nogi i z tego co widzę przy tak małym zdjęciu niekorzystnie zmarszczona skóra na lewej nodze (celulit?) Nie widzę nic ciekawego w tym kadrze. Do tego tytuł z czapy. Jaki związek z oczekiwaniem na pociąg?

Z rzeczy, które na początek chcę poprawić:
1. na palcu jest czarna plama,
2. cera wymaga lekkiego wygładzenia,
3. muszę poprawić niedoskonałości skóry,