Zobacz pełną wersję : D200 super obraz - koniec mitów!
Osoby które wypisują teksty typu "mydełko D200", "szumki", "mierne przejscia tonalne na RAW" sorki ale może zdjęć nie potrafią robić a potem ich wywoływać? Bo jeśli przez pół roku męczą się psychicznie a tu tylko pończoszka???? Panie
i panowie D200 też mam od pół roku i jak NEF obrabiam w NC to mam żyletę. A jak chcę mieć z D200 " super negatyw" to róbię HDR. Wcześniej F80 i negatyw i to są super foty. Z D200 uzyskuję normalnie format 50 na 70 - fota ostra, dynamiczne przejścia tonalne a plastyka zależy tylko od obiektywu . Jestem studentem sztuki operatorskiej i po 11 godzin dziennie analizuję obraz z autorami zdjęć filmowych, fotografikami reżyserami a wierzcie mi że to "negatywowi wyjadacze". Więc jak czytam te bzdury na temat tragicznego obrazu i trudnej obsługi a ostatnio FATALNEGO WYKONANIA to "powieki opadają"! No ale może się nie znam... ;)
D200 tanieje więc i obraz robi się gówniany.Teraz na topie jest zmienianie D200 na 5D.Ale jak 5D stanieje gdzieś tak do 4 tysięcy to też zaczną się masowe wyprzedaże z powodu że obraz choć nie zaszumiony to jakiś bez dynamiki i popadający w czerwienie.....a obraz.... i tak jest najfajniejszy z bylejakiego negatywu, zeskanowany w podrzędnym labie, zrobiony obiektywem za 150 zeta bez użycia HDR....
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img122.imageshack.us/img122/1734/22qu4.jpg)
MzMarcin
12-04-2007, 03:12
D200 tanieje więc i obraz robi się gówniany.Teraz na topie jest zmienianie D200 na 5D.Ale jak 5D stanieje gdzieś tak do 4 tysięcy to też zaczną się masowe wyprzedaże z powodu że obraz choć nie zaszumiony to jakiś bez dynamiki i popadający w czerwienie.....a obraz.... i tak jest najfajniejszy z bylejakiego negatywu, zeskanowany w podrzędnym labie, zrobiony obiektywem za 150 zeta bez użycia HDR....
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img122.imageshack.us/img122/1734/22qu4.jpg)