Zobacz pełną wersję : Pomocy! Prezent urodzinowy dla przyjaciela, posiadacza nikon d300
prawnikk
04-09-2013, 18:53
Panie i Panowie,
zwracam się do was z olbrzymią prośbą o pomoc w wyborze prezentu dla mojego najlepszego przyjaciela, posiadacza Nikona D300. Jestem totalnym laikiem w tych tematach...
Pasją mojego przyjaciela jest fotografia ale zawsze miał lipę z kasą i oprócz aparatu i obiektywu typu sigma, nie ma nic.
Co jest niezbędne do wykonywania fajnych zdjęć? W tym profesjonalnych... Wiem, że najważniejszy jest obiektyw ale ma jeden czy dwa na prawdę dobre.
Reszty akcesoriów nie ma, nie ma fajnej torby, żadnych parasolek, lamp i wielu innych praktycznych akcesorii/gadżetów. CO MOŻE MU SIĘ PRZYDAĆ NAJBARDZIEJ DO WYKONYWANIA ZDJĘĆ W PLENERZE ETC ?
Mój budżet to od 100 do 1000 zł.
BARDZO PROSZĘ O POMOC, JEGO URODZINY JUŻ JUTRO...........
my w podobnej syttuacji kupilismy koledze gripa
Do pleneru przydaje się lampa błyskowa, do 1000zł masz gigantyczny wybór lamp: ja używam np Metz 52 AF-1 i jestem mega zadowolony
Może statyw? A za 1000 zł to kupisz i lampę, i statyw ;)
prawnikk
04-09-2013, 19:32
Co to jest greap ?
Jaką lampę albo statyw polecacie? Statywu wolałbym nie kupować...
Czy są jakieś inne, tańsze prezenty ?
Czy tą lampę siępodłącza do aparatu ? czy pasuje do D300?
A czy da się podłączyć do tego modelu tablet? jeżeli tak to jaki ?
dziękuję za odpowiedzi :)))))
Co to jest greap ?
Grip, inaczej Battery Pack służy do dodatkowego zasilania i poprawia trzymanie aparatu, wygląda tak: GRIP (http://www.optyczne.pl/3665-nowo%C5%9B%C4%87-Nowy_battery_pack_Meike_MK-60D_do_Canona_EOS_60D.html)
Czy są jakieś inne, tańsze prezenty ?
Tak, pół litra.
Czy tą lampę siępodłącza do aparatu ? czy pasuje do D300?
A czy da się podłączyć do tego modelu tablet? jeżeli tak to jaki ?
Zakłada się na sanki, lub zdalne wyzwalanie lampą wbudowaną, lampa przeznaczona do Nikona pasuje do każdego modelu.
Tablet chcesz podłączyć do aparatu czy do lampy?:-)