PDA

Zobacz pełną wersję : d7100 po aktualizacji

kszysiek2
20-07-2013, 22:31
witam wszystkich forumowiczów .Jestem początkującym nikoniarzem i mam pytanie ,czy warto aktualizować d7100 do najnowszej wersji?

GonzoG
20-07-2013, 22:41
witam wszystkich forumowiczów .Jestem początkującym nikoniarzem i mam pytanie ,czy warto aktualizować d7100 do najnowszej wersji?

Której ??
Bo jeśli mówisz o L1.009 - to nie ma to żadnego wpływu na działanie aparatu, a tylko na korektę dystorsji na zdjęciach JPEG, pod warunkiem, że ta korekta jest włączona.

arwic
20-07-2013, 22:41
Przeszukaj forum, temat był, ale nie mogę odszukać linku do wątku.

MstrG
20-07-2013, 22:42

To jest jakaś nowa wersja D7100? ;)
Chodzi Ci o firmware? Aktualizacja oprogramowania aparatu D7100 typu C do wersji 1.01 z 26 czerwca 2013r wprowadza następujące zmiany:

-> Gdy obrazy zarejestrowane przy użyciu lampy błyskowej w trybie manualnym lub w trybie błysku stroboskopowego były odtwarzane z włączonym widokiem „Przegląd”, poziom mocy błysku był wyświetlany w obszarze informacji o kompensacji błysku. Ten problem został rozwiązany.
-> W przypadku naciśnięcia przycisku blokady AE/AF w trybie efektów specjalnych z wybraną opcją koloru selektywnego, gdy widok był powiększony i wyświetlane były opcje koloru selektywnego w podglądzie na żywo, obraz nie ulegał zmianie, gdy podgląd na żywo był włączony. Ten problem został rozwiązany.
-> Rozwiązano problem, który powodował wstrzymanie działania funkcji wirtualnego horyzontu w wizjerze podczas wykonywania określonych operacji.
-> Podczas odtwarzania obrazów zarejestrowanych z opcją braketingu balansu bieli wartość precyzyjnej regulacji balansu bieli 9 (kroków) była wyświetlana nawet dla obrazów zarejestrowanych z wartością precyzyjnej regulacji balansu bieli wynoszącą 10 (kroków). Ten problem został rozwiązany.
-> Rozwiązano problem, który uniemożliwiał ruch kursora podczas wykonywania określonych operacji w trybie odtwarzania kalendarza.