Zobacz pełną wersję : Nowy obiektyw
smigaacz
17-07-2013, 20:39
Noszę się z zamiarem zmiany obiektywu Nikkor 18-105 VR fajny dobry ale ciemny
pomyślałem więc o Tamronie 17-50 2,8 bo jasne stałe światło i zakres ogniskowych wystarczający.
Pytanie do Was czy warto, czy ta zmiana dużo da, Jeśli Ktoś z Was miał podobny dylemat i też jak ja sie zastanawiał bardzo prosze o opinie z uwagi na to iż jestem lekko zaawansownym amatorem
Dodam że moje body to Nikon D50 na razie z którwego jestem bardzo zadowolony, ale w przyszłości planuję zmianę na D300
Pozdrawiam
Sławek
Ps. Jeśli temat pojawił się juz wcześniej na forum z góry przepraszam ale od krótkiego czasu jestem na forum
na chwile obecna to lepszym rozwiązaniem bedzie sigma 17-50/2.8 OS, cena nieco wyższa (chyba że masz na mysli tamrona 17-50VC, to wtedy zblizona), ostrzejsza, z pewniejszym AF-em, solidniej wykonana. co tu dużo mówić wygrwa w zasadzie na każdym polu z tamronem ;)
smigaacz
17-07-2013, 20:50
o nie miałem pojęcia o tym szkiełku ale WIELKIE DZIEKI ZA PODPOWIEDŹ
a Tamron bez stabilizacji
Witam. Pomyśl nad stałką Nikkor 50 1/8D. Z twoim D50 będzie smigał aż miło, a obrazek ... to jest naprawdę coś dobrego i kosztuje 400zł (używka).
smigaacz
17-07-2013, 21:33
Witam. Pomyśl nad stałką Nikkor 50 1/8D. Z twoim D50 będzie smigał aż miło, a obrazek ... to jest naprawdę coś dobrego i kosztuje 400zł (używka).
Wiesz mam juz 35 1/8 i jest bardzo ślicznie ale stałka
Czy dobrze myślę w kierunku 17-50 2,8 bo jest zmiennogniskowa
Wiesz mam juz 35 1/8 i jest bardzo ślicznie ale stałka
Czy dobrze myślę w kierunku 17-50 2,8 bo jest zmiennogniskowa
To czy dobrze myślisz, to zależy tylko od Ciebie.
Jedni wolą stałki, inni zoomy, a jeszcze inni mają i to i to.
smigaacz
17-07-2013, 21:46
Jedni wolą stałki, inni zoomy, a jeszcze inni mają i to i to.[/QUOTE]
Masz 100 % racji ale zmiennoagnisowa moim zdaniem się przydaje w weilu wypadkach
Jeżeli chcesz jasnego zoom-a za względnie małe pieniądze to ta Sigma chyba jest O.K.
stanseba