Zobacz pełną wersję : D5100 - Czy to za wiele ?
Witam borykam się z dość dużym problemem.
Otóż kupiłem sobie nie tak dawno aparat Nikon D5100 ze standardowym kitem. Lecz korzystam z niego okazjonalnie, tj zdjęcia do aukcji, wypady rodzinne itp. Nie jestem profesjonalistą i mam wrażenie, że sprzęt się trochę marnuje. I zastanawiam się czy nie sprzedać go bo potrzebuję ok. 1300zł na xboxa i kupić sobie jeszcze jakiś kompakt, który spełniłby moje oczekiwania.
Co o tym sądzicie ?
darkmajin
16-07-2013, 12:48
jeżeli Cię fotografia nie pociąga, to już sobie odpowiedziałeś
Otóż kupiłem sobie nie tak dawno aparat Nikon D5100 ze standardowym kitem. Lecz korzystam z niego okazjonalnie, tj zdjęcia do aukcji, wypady rodzinne itp. Nie jestem profesjonalistą i mam wrażenie, że sprzęt się trochę marnuje. I zastanawiam się czy nie sprzedać go bo potrzebuję ok. 1300zł na xboxa i kupić sobie jeszcze jakiś kompakt, który spełniłby moje oczekiwania.
Co o tym sądzicie ?
Kup dobrej klasy kompakta.
A ile bym musiał na niego przeznaczyć ? I za ile ten zestaw sprzedać ? kupiony w styczniu, nie duży przebieg + torba nikona
A ile bym musiał na niego przeznaczyć ? [...]
Popatrz na działy Aparaty cyfrowe - Coolpix (http://forum.nikoniarze.pl/forumdisplay.php?f=42) oraz Inne systemy (http://forum.nikoniarze.pl/forumdisplay.php?f=46)
Andrzej1974
16-07-2013, 12:58
A ile bym musiał na niego przeznaczyć ? I za ile ten zestaw sprzedać ? kupiony w styczniu, nie duży przebieg + torba nikona
Za 1500 zł kupi się nowy D5100 więc za swój tyle nie dostaniesz bo to już "używka". Nawet jak masz zrobione tylko 500 zdjęć.
Zarówno 18-55 jak i 18-105 są standardowymi kitami. Zapewne piszesz o tym pierwszym.
sokolnik
16-07-2013, 20:18
kup xboxa i graj całe dnie i noce :) a nikona sprzedaj, może kupi go osoba która zrobi nim niesamowite zdjęcia :)
kup xboxa i graj całe dnie i noce :) a nikona sprzedaj, może kupi go osoba która zrobi nim niesamowite zdjęcia :)
Popieram całkowicie, a i tak zbyt łagodnie powiedziane