Zobacz pełną wersję : Dobra lampa do Nikona D90
akrylfoto1
12-07-2013, 22:34
Witam
Wiem że podobnych tematów było już sporo, ale zaryzykuję irytację moderatorów i podpytam.
Jaką lampę polecacie do nikona D90 kwota +- 1000 zł.
Jestem amatorem, Ale lubię robić fotki, i jeżeli wyszło by coś z tego więcej, to nie chciałbym od razu zmieniać lampy.
Powiedzmy że SB 910 to ideał, a ja szukam czegoś co by posiadało główne cechy SB (może być delikatnie słabsza) , dobrze pracowało z D90, i kosztowało mniej
Użytkowników którzy znaleźli fajną lampę do nikona D90 w dobrej cenie,- proszę pochwalcie się.
Pozdrawiam, dzięki za info.
slawek061964
12-07-2013, 22:50
SB 700 da się żyć
ja podobnie bo jestem amatorem, a kumpel robi wesela i nie choruje na brak kasy
Ja używam Metz 50 AF-1
http://www.metz-lampy.pl/?/content/czytaj/metz_50-af1
Cena nowej to około 700 zł
Ja też jestem amatorem i też lubię pstrykać ;)
Mam SB-700, a czasem używam Metz 48.
Zdecydowanie preferuję SB-700. Bardzo fajna, zgrabna lampka, z intuicyjną, szybką obsługą.
Może SB-910 to ideał, w końcu to topowa lampa Nikona, ale miałeś ją w ręce? Najlepiej idź do sklepu i przymierz, zobacz jak się to "nosi" z D90.
Może się okazać, że do amatorki dźwiganie tego będzie utrapieniem. Kwestia subiektywnych odczuć.
:)
Sylwek_ch
15-07-2013, 12:40
ja kupiłem nissina di866 II. Lampa dobra, z D90 fajnie współpracuje, ale jak jest założona w sanki aparatu to zestaw trochę waży trzeba obiema rękami trzymać dość mocno bo powoduje moment obrotowy w kierunku obiektywu. Bez lampy da się D90 smiało utrzymać w 1 ręce, z lampą trzeba lewą ręką podpierać od dołu. Niby szczegół, ale dość mocno oddziałuje na wrażenia z posiadania lampy, a nie wyczyta się tego ze specyfikacji :)