Zobacz pełną wersję : D5000 + Sigma 150-500 DG HSM - najostrzejszy zestaw na świecie?
stary_mechanik
27-06-2013, 23:21
Witam,
przepraszam za ten tytuł, wiem że to bzdura, ale moje doświadczenia wskazują, że jednak chyba nie do końca...
Jestem amatorem, zaznaczam na wstępie, używam więc amatorskiego sprzętu. Być może popełniam jakiś błąd, to bardzo możliwe. Jeśli tak, to proszę o wyprowadzenie mnie z niego :)
Zacznę od tego, że jestem posiadaczem D5000 od ok 5 lat. Kupiłem go tylko dlatego, że padło mi body D80 i na gwałt potrzebowałem zapasowego korpusu. W pierwszym napotkanym markecie (a było to za granicą) kupiłem D5000, bo tylko taki był. Jakiś czas później (już w Polsce), dokupiłem do niego nowy obiektyw Sigma 150-500 APO DG HSM. Wybrałem najostrzejszy obiektyw z 5 takich samych, dostępnych w salonie Sigmy. D80 naprawiłem i sprzedałem. I tak zostałem z D5000 na kolejne lata, trochę wbrew swojej woli, bo nigdy nie miałem zamiaru go kupić. Robiłem zdjęcia i wiele nie rozmyślałem.