PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zarządzaniem barwą po raz n-ty.

sokolnik
20-06-2013, 19:19
U mnie wygląda to tak:

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img69.imageshack.us/img69/5780/6s50.jpg)

plugin oraz ręczna zmiana w configu FF nie pomogła. powyższy obrazek proponuję zapisać na dysku i otworzyć w standardowej przeglądarce obrazów w W7

Seś@
20-06-2013, 19:21
Spróbuj z Opery.

sokolnik
20-06-2013, 19:41
Spróbuj z Opery.

ta sama lipa.

wszyscy macie takie problemy? jak temu zaradzić?
Człowiek lata w kosmos, buduje atomowe okręty podwodne, klonuje istoty żywe a nie może ustawić zgodnych profili kolorów w przeglądarce www by zwykły zjadacz chleba widział za każdym razem taki sam swój obrazek wrrr
a nie jakieś wyprane i odwirowane w pralce :/

kolory wszędzie wyprane, tylko w w przeglądarce foto pod win7 jest w miarę ok :) w aparacie mam ustawione sRGB (ale to pewnie na jpg tylko działa) nie znam się.

KTO JEST MĄDRY I POMOŻE ? :)

Alcatraz
20-06-2013, 19:59
Sokolnik sprawa wygląda tak. W przeglądarce Mozilla Firefox (ale nie tylko) profile kolorów są domyślnie ignorowane (m.in. ze względu na wydajność). Możesz to zmienić wpisując w FF w miejsce adresu: "about:config". W wyświetlonej konfiguracji ustawiasz opcję gfx.color_management.enabled na wartość true i restartujesz przeglądarkę. To powinno rozwiązać Twoje problemy z wyświetlaniem. Powoduje to około 10% spadek wydajności ale na współczesnych komputerach nie powinno być to widoczne.

sokolnik
20-06-2013, 20:02
sokolnik sprawa wygląda tak. W przeglądarce mozilla firefox (ale nie tylko) profile kolorów są domyślnie ignorowane (m.in. Ze względu na wydajność). Możesz to zmienić wpisując w ff w miejsce adresu: "about:config". W wyświetlonej konfiguracji ustawiasz opcję gfx.color_management.enabled na wartość true i restartujesz przeglądarkę. To powinno rozwiązać twoje problemy z wyświetlaniem. Powoduje to około 10% spadek wydajności ale na współczesnych komputerach nie powinno być to widoczne.