Zobacz pełną wersję : Licencjat z fotografii
pozaswiatemslow
19-06-2013, 12:14
Hejka wszystkim!
Jestem studentką turystyki i rekreacji.
Wymyśliłam z moim promotorem temat
"FOTOGRAFIA JAKO ŻRÓDŁO PROPAGOWANIA TURYSTYKI I REKREACJI'.
Chciałam się skupić na aspektach marketingowych oraz psychologicznych np. jak postrzegane są barwy w fotografii. Może macie jakieś pomysły o czym można by jeszcze wspomnieć w takiej pracy? Wszelkie pomysły mile widziane:)
Pozdrwiam!
darkmajin
19-06-2013, 12:22
zawsze miło jest wspomnieć o recenzencie owej pracy jak i o źródłach z których się korzystało ew. wymienić nicki osób które pomagały Tobie w pisaniu pracy
wymienić nicki osób które pomagały Tobie w pisaniu pracy
może lepiej nie. Bo jak promotor potraktuje takie podziękowania zbyt dosłownie to co wtedy :)
Nigdy nie dane mi było pisać pracy licencjackiej, ale kiedyś to temat pracy był zwieńczeniem pomysłu na pracę, nie punktem wyjścia.
No ale ja się nie znam. Powodzenia.
A miałaś już w rękach "Teorię widzenia" Strzemińskiego? (mam nadzieję, że dobrze pamiętam tytuł..
Spoooro teorii tam,
potem generalnie o działaniu reklamy wizualnej można się rozpisać.
Zwrócił bym uwagę na różnice w reklamach/fotografiach kierowanych/przygotowywanych do kobiet/ mężczyzn i różnych bardziej szczegółowych targetów.
Dosyć otwarty temat, fajna praca będzie :)
Powodzenia!
Co to znaczy "źródło propagowania" ? Fachowcem nie jestem, ale sformułowanie wydaje mi się mocno podejrzane.
propagowania=odkrywania w tym przypadku ze wszystkimi walorami odkrywczymi i zarobkowymi....
propagowania=odkrywania w tym przypadku ze wszystkimi walorami odkrywczymi i zarobkowymi....
Czyli że "źródło odkrywania" ? Jak dla mnie ciągle mocno wątpliwe. Sposób promowania/propagowania czy nawet odkrywania, albo źródło (w sensie materiał źródłowy) przy propagowaniu turystyki. Źródło propagowania dalej jest dla mnie podejrzane.
Amadeusz
20-06-2013, 10:56