Zobacz pełną wersję : Przesiadka z D300 na D600 - tak czy nie
W chwili obecnej posiadam D300 + 17-55 f2,8 do tego lampę younnuo 467 II. Sprzęt fajny, celny i szybki jak dla mnie. Zaznaczam, że jestem amatorem, fotografuję głównie mojego synka (w chwili obecnej), jakieś małe domowe imprezy i trochę pleneru. Jednak lubię zmiany i ciągle coś kombinuje:D.
Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego body i obiektywu i zakupu D600, chciałbym trochę spróbować pełnej klatki.
Jednak jak wiadomo trzeba coś będzie dołożyć. Zostałbym wówczas z D600 i stałką 35mm f2 (taką zamierzam kupić) lub też tamrona 28-75 f2,8 (cena podobna).
Ponieważ trochę się waham i ciągle zastanawiam proszę o wasze opinie czy jest sens takiej wymiany, co sądzicie o takim posunięciu. Z góry dzięki za wasza pomoc.
TAK,
ale kup D600 + 24-120 F4 - i będziesz miał temat zamknięty na baaaaardzo długi czas.
darkmajin
16-06-2013, 09:54
D600 TAK stalki TAK spacerzoomy NOPE 35+85 z d600 i sam bym sie o taki zestaw pokusil gdybym nie mial fx :p
Propos 24-120 zakres fajny,ale dla mnie za ciemno było...
24-120 może i trochę za ciemny ale np. do filmowania jest super, poza tym w d600 można wykorzystać wyższe iso.
Na początek to nie wystarczy mi funduszy na 24-120, tak jak pisałem stałka 35mm f2 lub tamron 28-75 choć skłaniam się bardziej ku pierwszemu obiektywowi. 35mm na pełnej klatce daje całkiem spore pole manewru w foceniu. Iso 6400 w pełni użyteczne też mnie korci. Już praktycznie jestem przekonany do zmiany.
Już praktycznie jestem przekonany do zmiany.
Przecież pisząc ten post wiedziałeś, ze staniesz się posiadaczem D600:)
piotru89
16-06-2013, 13:28
Przecież pisząc ten post wiedziałeś, ze staniesz się posiadaczem D600:)
Chyba każdy kto się chce przesiąść na d600, w myślach już go używa ^^
On w sumie wiedziałem. Chciałem się przekonać do tego zakupu. D300 i 17-55 idzie na sprzedaż.
Napiszę tak, od kilku dni jestem posiadaczem D600, który dołączył do D7000. Tak jak Ty, napaliłem się na FF.