Zobacz pełną wersję : Jaka lampa dla początkującego NIKON D5100
artur0372
12-06-2013, 09:54
Witam. Dzisiaj odbieram taki zestaw: NIKON D5100 + 18-105 VR + AF-S 35 mm f/1,8 G DX Nikkor. To będzie moja pierwsza lustrzanka. W związku z tym, że jestem zupełnie zielony to proszę kolegów o pomoc w wyborze lampy. Nie stać mnie na lampy za kilkaset zł. max. 200zł. może być używana. Lampa ma być używana głównie w warunkach domowych choć nie tylko (nocka na rybach, biwaki, rodzinne spacery nad morzem itp.) Prosiłbym o konkretne modele z jak najłatwiejszą obsługą.
ja dla mnie idealna na początek jest Nissin Di622 MK II ale ona nie mieści się w budżecie
zastanów się bo warto
artur0372
12-06-2013, 10:55
ja dla mnie idealna na początek jest Nissin Di622 MK II ale ona nie mieści się w budżecie
zastanów się bo warto
No to ponad 500 zł. Jeszcze nie teraz ale dzięki.
Witam. Dzisiaj odbieram taki zestaw: NIKON D5100 + 18-105 VR + AF-S 35 mm f/1,8 G DX Nikkor. To będzie moja pierwsza lustrzanka. W związku z tym, że jestem zupełnie zielony to proszę kolegów o pomoc w wyborze lampy. Nie stać mnie na lampy za kilkaset zł. max. 200zł. może być używana. Lampa ma być używana głównie w warunkach domowych choć nie tylko (nocka na rybach, biwaki, rodzinne spacery nad morzem itp.) Prosiłbym o konkretne modele z jak najłatwiejszą obsługą.
jesli chcesz przenaczyc 200zl na lampe to albo nie uzywaj wcale albo korzystaj z wbudowanej. daje zupelnie niezle efekty...
artur0372
12-06-2013, 11:03
Nie kupię w miarę dobrej używki do 200 zł.?
nie. sb-400... ale da tyle samo co wbudowana.
Nie, chyba, że chcesz pracować z lampą tylko w trybie manualnym. Wątpię, że dostaniesz dobrą lampę, nawet używaną, która będzie posiadać własną automatykę, bo o pełnej współpracy z D5100 w trybie iTTL, to możesz zapomnieć.
ps. Chyba, że dostaniesz za taką cenę SB400, ale ta lampa nie posiada obrotowego palnika i ma bardzo małą moc.
artur0372
12-06-2013, 11:06
OK. Dzięki. Trzeba trochę poczekać.