Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Aparat Nikon na początek

pablo127x
02-06-2013, 17:19
Witam,

piszę z prośbą, abyście mi doradzili jaki kupić na początek aparat do robienia zdjęć na weselach w przystępnej cenie oraz odpowiedni obiektyw. Jestem początkującym amatorem więc proszę o szczerą radę.

Pozdrawiam

MstrG
02-06-2013, 17:24
Witam,

piszę z prośbą, abyście mi doradzili jaki kupić na początek aparat do robienia zdjęć na weselach w przystępnej cenie oraz odpowiedni obiektyw. Jestem początkującym amatorem więc proszę o szczerą radę.

Pozdrawiam

Określ budżet, sprzęt ma być nowy czy używany?
Jaki miałeś wcześniej aparat?

pablo127x
02-06-2013, 18:53
Pracowałem na weselach na Nikon D700 oraz Nikon D80. Obiektywów nie pamiętam. Budżet 3000zł. Podobno używane aparaty są lepsze więc je też biorę pod uwagę.

Borat1979
02-06-2013, 18:58
Podobno używane aparaty są lepsze więc je też biorę pod uwagę.
W czym lepsze?

irek6311
02-06-2013, 19:02
Budżet skromny więc używane D300 + Tamron 17-50 mm F/2,8 XR Di II LD ,
na zapasowe body D90 już braknie kasy i Nikkor AF 85 mm f/1.8D też .

zgera
02-06-2013, 19:09
Chcesz robić wesela zawodowo, czyli za pieniądze, bo to ma znaczenie, czy zwykłe pstryki jako gość?
W tym budżecie niewiele można kupić, puszkę zawsze jakąś można znaleść, ale przydałoby się choć jedno jasne szkło, oraz lampa błyskowa.
Jeśli myślisz na poważnie o weselach wskazane jest drugie zapasowe body, na wypadek awarii pierwszego, czasu nie cofniesz i zdjęć nie powtórzysz, zdjęcia ślubne to odpowiedzialna misja, trochę wiedzy i umiejętności jest potrzebne.

dammiz
02-06-2013, 19:17
Za irek6311: D300 + Tamron 17-50 mm F/2,8 XR Di II LD + lampa Yonghuo YN460 (II). Ale to będzie zestaw bieda jeśli masz zamiar robić to za pieniądze.

hostman22
02-06-2013, 19:50

Pracowałem na weselach na Nikon D700 oraz Nikon D80

po drodze masz jeszcze d90, d300/s, d7000, d7100, d600 i canona... ;)

Budżet 3000zł, to chyba na szkło ;)

puszosław
02-06-2013, 21:55
Przepraszam z góry.