Zobacz pełną wersję : Atlas Polski
Czy szanowni tubylcy moglibyście polecić konkretny, wypasiony atlas dla podróżnika? Osoba lubi sobie sprawiać wycieczki autem w nieznane i zdaje się, że przydałby się porządny atlas (na obszar Polski).
Nie znam się na tym kompletnie, czy taki atlas dla kierowcy jest bardziej zaawansowany niż zwykły przeciętny atlas dla nie kierowcy ;)
Dzięki!
Przy ciągłej rozbudowie infrastruktury drogowej, może i wolnej rozbudowie, ale rozbudowie, nie opłaca się kupować wydawnictw papierowych. Chyba, że jako eksponat do biblioteczki.
Jednak lepiej inwestować w mapy nawigacji.
Przy ciągłej rozbudowie infrastruktury drogowej, może i wolnej rozbudowie, ale rozbudowie, nie opłaca się kupować wydawnictw papierowych. Chyba, że jako eksponat do biblioteczki.
Dokładnie :)
W słowach ,,wypasiony atlas dla podróżnika" rozumiem popularne atlaso-przewodniki z opisem miejsc, które można zwiedzić i zobaczyć, Może o to chodzi? ;)
foto4deg
23-05-2013, 23:29
I tak właśnie ginie duch podróżnika...dajmy się prowadzić po pięknych zakątkach małemu komputerkowi, zamiast samemu, dzięki atlaso-przewodnikom odkrywać piękne miejsca naszej pięknej Ojczyzny.
Credka idź do empiku, poprzeglądaj sobie atlasy i wybierz ten, który Tobie najbardziej odpowiada.
I tak właśnie ginie duch podróżnika...dajmy się prowadzić po pięknych zakątkach małemu komputerkowi, zamiast samemu, dzięki atlaso-przewodnikom odkrywać piękne miejsca naszej pięknej Ojczyzny.
To samemu czy dzięki atlaso - przewodnikom bo sprzeczność widzę?
Duch podróżnika? Prawdziwy podróżnik nie korzysta z atlasu - kieruje się tam, gdzie go nogi poniosą :)