Zobacz pełną wersję : Jaki monitor dla fotografa 2500-5000zł
d40nikon
15-05-2013, 12:10
Do tej pory działałem na jakimś Szajsungu, który zakupiłem w sieci MediaMarkt. Chciałbym się was poradzić jaki model Eizo moglibyście mi polecić - fotoamator z ambicjami, przede mną kilka kursów obróbki zdjęć itp.
Chciałbym aby w tych 2 przedziałach czyli 2,5 lub 5k zmieścił się monitor + ewentualne oprogramowanie/usługa kalibracji ( nie znam się na tym więc jeśli piszę jakieś głupoty - wybaczcie ).
Dołóż parę złotych, weź CX240, zleć kalibrację/oprofilowanie i używaj na zdrowie.
d40nikon
15-05-2013, 13:08
Ile kosztuje kalibracja/oprofilowanie?
Stary zaras się dowiesz że w tej cenie to wogóle nie mam monitorów na które można patrzeć a co dopiero obrabiać zdjęcia ;)
Nikt nie zauważy, że napisałeś fotoamator
Napisz może, jaka przekątna Ciebie interesuje...
Przy takim budżecie SX2462W lub CX240 ze wskazaniem na CX240. Lepiej się nie da przy 24 calach ;)
Dobrze radzą. W okolicach 5 tys EIZO CX240. Jeśli budżet zmusi do oszczędności do ok 2,5 tys, wówczas NEC P232W, EIZO SX2262W. Przekątna ma mniejsza znaczenie niż liniowość, regulacje.
Ile kosztuje kalibracja/oprofilowanie?
Ceny są zmienne, niczym kobiety, ale zapytaj Kol. Tom01, bo on trudni się tym procederem.
d40nikon
15-05-2013, 19:23
Także idę za radą i pytam użytkownika Tom01 ile kosztowałaby kalibracja sx240 i dziękuję za dotychczasową pomoc w temacie ;)
piter123789
06-06-2013, 11:53