PDA

Zobacz pełną wersję : Jak ustawić lustrzankę do różnych typów zdjęć ?



stiV
11-05-2013, 18:46
Witam

Nie wiem czy był taki temat szukając na google nic nie znalazłem hmm..
Czy jest ktoś w stanie napisać jakie ma ustawienia, parametry lustrzanki do zdjęć w różnych sytuacjach ?

Ustawienia : ISO, Migawkę, Przesłonę, oraz AF

Sytuacje

- Szybka akcja (ktoś gra w piłkę, jadący motor, samochód)
- Portret + Otoczenie (tak aby osoba fotografowana była "ostra" a także otoczenie z tyłu było ładnie widoczne)
- Krajobraz + Architektura (zamek, góry)

Dlaczego tego potrzebuje ponieważ jestem początkującym "fotografem" amatorem i chciałbym się na kimś wzorować tak abym później mógł to modyfikować nie wymieniłem wszystkiego jeśli chodzi o typy zdjęć a więc proszę o wyrozumiałość i napisanie w pkt jakie ma ustawienia.

Pozdrawiam ,stiV

ikar39
11-05-2013, 19:05
Większość masz w instrukcji

puciek
11-05-2013, 19:19
- Szybka akcja (ktoś gra w piłkę, jadący motor, samochód)
Tryb z biegnącym człowiekiem.

- Portret + Otoczenie (tak aby osoba fotografowana była "ostra" a także otoczenie z tyłu było ładnie widoczne)
Tryb z popiersiem w kapeluszu.

- Krajobraz + Architektura (zamek, góry)
Tryb z górami.

Jak nauczysz się tego, to więcej informacji znajdziesz w instrukcji lub na stronie szerokikadr.pl

Art Erie
11-05-2013, 19:22
Witam

Nie wiem czy był taki temat szukając na google nic nie znalazłem hmm..
Czy jest ktoś w stanie napisać jakie ma ustawienia, parametry lustrzanki do zdjęć w różnych sytuacjach ?

Ustawienia : ISO, Migawkę, Przesłonę, oraz AF

Sytuacje

- Szybka akcja (ktoś gra w piłkę, jadący motor, samochód)
[...]

Już w pierwszym punkcie masz kilka możliwości ustawień, gdyż fotografując mecz piłki nożnej zwykle otwieramy szeroko obiektyw dla uzyskania małej GO i możliwości zastosowania krótkiego czasu migawki co da nam możliwość stosunkowo niskiego ISO i w efekcie zamrożenia ruchu (1/2000s lub krótszy).