Zobacz pełną wersję : D80 vs. D200
Witam Wszystkich,
Zastanawiam sie nad kupnem lustrzanki cyfrowej. Jestem amatorem, ktory fotografie traktuje jako hobby.
Z tego co zaobserwowalem na forum to kazdy sie "przesiada" na D200. Czytajac opis test aparatu D80 i D200,
wychodzi na to ze D80 ma nieco lepsze parametry (jak np. poziom szumow), no i cena jest atrakcyjniejsza niz D200. Co takiego ma D200 zeby poswiecic na niego ponad 4000 tys PLN. ? Co byscie radzili zeby kupic? Na co zwrocic uwage?
Z gory dziekuje za rady i opinie.
Witam Wszystkich,
...Z tego co zaobserwowalem na forum to kazdy sie "przesiada" na D200...
Nie każdy, wielu przesiada się na Canony i ten kierunek polecam :razz:
A tak poważnie, to:
1. http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=9257
2. http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=10710
3. http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=8723
4. http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?p=119503
5. http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=20605
albo najlepszy link:
http://www.google.com/custom?hl=pl&inlang=pl&ie=ISO-8859-2&oe=ISO-8859-2&client=pub-000000000&cof=FORID%3A1%3BGL%3A1%3BLBGC%3ACCE5F9%3BBGC%3A%23 000000%3BT%3A%23ffffff%3BLC%3A%23ffcc00%3BVLC%3A%2 38a949e%3BALC%3A%23ffff66%3BGALT%3A%23CC9908%3BGFN T%3A%23cc9908%3BGIMP%3A%23223472%3BDIV%3A%23999999 %3B&domains=forum.nikon.org.pl&q=D200+D80&sitesearch=forum.nikon.org.pl
andrzejek
01-04-2007, 13:53
[quote=aTomek;260330]Nie każdy, wielu przesiada się na Canony i ten kierunek polecam :razz:
Tak, potwierdzam.Tyle osob przesiadlo sie wlasnie z D200 na Canona 5D, że może warto ten etap D200 ominąc i od razu na 5D?
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.forum.nikon.org.pl/images/icons/icon10.gif)
[quote=aTomek;260330]Nie każdy, wielu przesiada się na Canony i ten kierunek polecam :razz:
Tak, potwierdzam.Tyle osob przesiadlo sie wlasnie z D200 na Canona 5D, że może warto ten etap D200 ominąc i od razu na 5D?
źródło (http://www.forum.nikon.org.pl/images/icons/icon10.gif)