Zobacz pełną wersję : Bank pamięcia - pomoc
qamil_d_dg
31-03-2007, 19:31
Witam
Zamierzam zakupić bank pamięci i chciałbym prosić o pomoc w doborze dobrego banku. Nie znam się na tych sprawach i dlatego liczę na pomoc. Nie wiem na co powinienem zwrócić uwage ani które banki są dobre, a które nie cieszą się dobą opinią. Mam także jeszcze jedno pytanie. Otóż chciałbym aby bank ten czytał karty XD i CF czy jest to możliwe bo nie mogę znaleźć banku który spełniał by te dwie funkcje.
Ja również nie widziałem banku obsługującego równocześnie CF i XD. Z urządzeń na CF mogę śmiało polecić Digimate III - używam i jestem bardzo zadowolony.
qamil_d_dg
31-03-2007, 19:41
Dzięki wielkie zastanowie się. Potrzebuję jednak czegoś na te dwa typy kart:/ Można zastosować jakieś "przjściówki" ?? lub w jakiś sposób rozwiązać ten problem ??
Jest adapter Xd-CF - wygląda jak karta CF z gniazdem na xd i to chyba będzie najlepsze w Twoim przypadku rozwiązanie. Digimate III na positivo.pl można kupić w zestawie z dodatkową baterią i zasilaczem z zapalniczki. Poza tym ładować można też samym kablem USB przez kompa albo zasilacz z 230V (też w komplecie).
qamil_d_dg
31-03-2007, 19:57
no to super :) kamień spadł mi z serca :) a mógłbym wiedzieć jakiego dysku używasz?? Bo obudowę Digimate III można kupić osobno i włożyć 2,5 calowy dysk. Jeśli miałbym kupić dysk to napewno z buforem 8 Mb ale z jaką prędkością??
Ja mam samsung 100GB - model proponowany w zestawie przez positivo jest OK. Weź pod uwagę, że sam czytnik jak i interfejs USB 2.0 to wąskie gardła, więc dysk powinien być niezawodny, prędkość jest mało istotna. Chyba, że zamierzasz go wydłubywać i wsadzać do laptopa czy stacjonarnego peceta.
Poszukaj mojego postu o (temat zakupu i problemów Digimate) dyskach, był bardzo obszerny....
Jeśli o dysk chodzi to wszystkie oprócz WD Caviar polecam, obecnie mam w DigiMate III Toshibę i chodzi super.....
Pozdrawiam
Moshica