Zobacz pełną wersję : Jaka lampa do d7000
bastialdo
05-04-2013, 20:30
Witam wszystkich, W kwestii lamp jestem jeszcze zielony a muszę kupić coś do swojego D7000.
Niestety nie stać mnie na sb900/910 a więc muszę szukać coś w przedziale ok 700zł.
W tym przedziale są chyba głównie 2 lampy do wyboru MeiKe MK900 i YungNuo YN-565EX.
Mi zależy na tym aby lampa dobrze współpracowała z aparatem balans bieli wspomaganie AF itp. i żeby ewentualnie bezprzewodowo ale jako jedna lampa. Będzie ona używana czasami na ślubach komuniach itp. Wiem że tematy podobne już były ale ja potrzebuje do celów jak wyżej nie żadne studio itp. Liczę na wypowiedzi właścicieli wymienionych lamp. Dziękuje wszystkim za pomoc!
Na temat tych lamp:
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=220825
michalek80
05-04-2013, 21:09
Mam i polecam SB-800, używaną może uda Ci sie trafić w tej cenie.
Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2
Ja bym na Twoim miejscu dozbierał trochę i za 1.000zł kupił SB-700.
De Camtrois
10-04-2013, 14:02
Ja do swojego D7k po długich rozterkach, przekopywaniu się przez fora, książki i opinie znajomych wybrałem Metza 58 AF-1. Udało mi się okazyjnie kupić prawie nową za 700 zł. Moim zdaniem genialna lampa, która ma wszystko to co Sabinki, a oprócz tego ma lepszą moc, drugi palnik, który czasem naprawdę się przydaje i szybciej się regeneruje.
"Podobno" jest bardziej plastikowa, ale przetestowałem ją już w różnych warunkach i nigdy mnie nie zawiodła. No i coś co mnie przekonuje w czasach gdy nawet nikon robi lampy w chinach -> Made in Germany.
i szybciej się regeneruje.
A to nie zalezy, w glownej mierze, od zasilania?
De Camtrois
10-04-2013, 14:29
A to nie zalezy, w glownej mierze, od zasilania?
miałem okazję pracować na SB-800 i Metz 58 - oba na eneloopach i sabinka przy metzu była mocno mulasta... Generalnie chyba większość fotografów używa do lamp eneloopów i niestety opinie (szczególnie jeśli chodzi o SB800) raczej potwierdzają to, co sam zaobserwowałem.