Zobacz pełną wersję : wieczór kawalerski - wycena zlecenia
militarius
03-04-2013, 13:22
dostałem zlecenia focenia wieczoru kawalerskiego (70km ode mnie). Nie bardzo jestem zorientowany w kwotach i ilości zdjęć do oddania... więc jeśli ktoś kiedyś wykonywał coś podobnego lub wie jak to można załatwić to proszę o podanie garstki szczegółów pomocnych do sformułowania oferty :)
jestem amatorem-pasjonatem, ale mam już jakieś pojęcie o fotografii :) (poziom można zobaczyć w linku ze stopki).
nonnatus
03-04-2013, 14:58
dostałem zlecenia focenia wieczoru kawalerskiego (70km ode mnie). Nie bardzo jestem zorientowany w kwotach i ilości zdjęć do oddania... więc jeśli ktoś kiedyś wykonywał coś podobnego lub wie jak to można załatwić to proszę o podanie garstki szczegółów pomocnych do sformułowania oferty :)
jestem amatorem-pasjonatem, ale mam już jakieś pojęcie o fotografii :) (poziom można zobaczyć w linku ze stopki).
kawalerskiego nie robiłem, ale panieński wieczór a i owszem:)
300-400 zeta.
30-40 fotek.
sporo sprzątania później :)
malwinka
07-04-2013, 23:55
Ja do różnych sesji dziwnych, nietypowych dotąd daje standardową cenę jak za fotografię portretową czy dziecięcą, czyli te 300 zł w to 30 zdjęć, każde dodatkowe płatne 5-10 zł.
kawalerskiego nie robiłem, ale panieński wieczór a i owszem:)
300-400 zeta.
30-40 fotek.
Za występ?
Z dotykaniem, czy bez.;)
militarius
08-04-2013, 00:19
Napisałem i niestety do dziś nie otrzymałem odpowiedzi :D czyli za dużo jak na ich realia... bywa :)
sokolnik
08-04-2013, 01:39
a jaka cenę napisałeś? Może się zastanawiają lub zbierają kasę
nonnatus
08-04-2013, 08:43
Za występ?
Z dotykaniem, czy bez.;)
grozisz mi? ;)
grozisz mi? ;)
Nie zmieniaj tematu. To jak było z tym wieczorem?:wink:
militarius
08-04-2013, 14:10
a jaka cenę napisałeś? Może się zastanawiają lub zbierają kasę
400 zł - 40 zdjęć ;)
wydaje mi się, że jednak ktoś to im taniej zrobił ;)
robertG7
08-04-2013, 18:22
Najprawdopodobniej sami sobie zrobią i będzie jak w KacVegas :)