Zobacz pełną wersję : Jaka kieszonkowa cyfrówka?
Witam
Aktualnie posiadam Nikona D300 z kilkoma szkiełkami. Niestety rezygnuję z fotografii i chciałbym sobie kupić małą cyfrówkę kieszonkową. Cena nie ma większego znaczenia, zależy mi na dobrej jakości zdjęć. Nie znam się na cyfrówkach dlatego proszę o pomoc w wyborze.
Cena nie ma większego znaczenia, zależy mi na dobrej jakości zdjęć.Nie bluźnij człowiecze....skoro tak to... A masz!!!....."SONY RX1"
Wow!!:) Dobrze przepraszam jednak cena ma znaczenie, nawet nie wiedziałem że są aż tak drogie cyfrówki. Powiedzmy że koszt tak do 3000zł.
pastwisko
30-03-2013, 18:07
z zoomem czy bez?
a jak bez to jaka ogniskowa.
raczej wolałbym z zoomem. No chyba że będzie dość ciekawy model z wymienną optyką to też mógłby być ale małych rozmiarów. Musi być wygodny w noszeniu.
Sony RX100 zatem jak sądzę...
Sony RX100 zatem jak sądzę...
Dość ciekawy, a czy ktoś posiada ten model i mógłby coś więcej o nim napisać i przesłać kilka przykładowych fotek?
pastwisko
30-03-2013, 20:14
Fuji X20.
ale to chyba na chłodniejsze dni, bo do kieszeni kurtki raczej ;)
Fuji X20.
Jeśli chodzi o wygląd to sony RX100 dużo lepiej się prezentuje jak dla mnie, a co do reszty to mało się znam więc może ktoś się wypowie?
jezeli nie jestes szczegolnie wymagajacy to panasonic GF3, - powinien Cie zadowolic.
Jezeli jednak jestes wiecej tzw. fanatykiem, a nie chcesz duzo wydawac to Sony 3N przykladowe zdjecia: http://www.dpreview.com/galleries/reviewsamples/albums/sony-nex-3n-preview-samples, a jezeli lubisz dodatkowo krecic filmy to lepiej 5R (bo ma lepsze video), a jezeli musisz miec dodatkowo wizjer (ale juz nie bedzie dotyku) no to Nex-6
albo jak juz ktos tu wczesniej wspomnial RX100.
NEX-5R bardzo fajny tylko pewnie będzie problem z jego noszeniem w kieszenie ze względu na obiektyw:) chyba że kupie małą stałkę do niego ale wolałbym zooma. Oczywiście ma dużo plusów np. dotykowy i regulowany wyświetlacz, wifi itp. Teraz pytanie co lepsze RX100 czy NEX-5R?