PDA

Zobacz pełną wersję : CBL Lens

ropusz
30-03-2007, 11:50
Jest na fotopolis coś na ten temat, przeczytałem nawet instrukcję obsługi ze strony polskiego dystrybutora. Myślicie, że będzie to lepsze od kartki papieru z 3 barwami: białym, szarym i czarnym?

zapa
03-04-2007, 23:14
50 wglądów i brak opini....

widziałem ten "wynalazek" na targach. nasz polski dystrybutor bardzo to zachwalał. efekty: całkiem, całkiem. prezentacja była akurat na Canonie - może to jest tylko do Canonów :P

niestety w kwestiach technicznych jestem laikiem i nie mogę się wypowiedzieć ale zabawka ciekawa...

info:

http://www.balansbieli.pl/

http://www.cbllens.com/main/home/home.php

arti63
06-04-2007, 00:27
Nie tylko do Canonów,
ja akurat używam Canona, z demonstracją na Nikonie miałem kłopot.
Tak się zastanawiałem po targach, wiem, że dużo osób chce cbl przetestować w spokojnych warunkach,
gdyby się zebrało kilka, kilkanaście osób wziąłbym kilka cbli i udostępnił do testowania.
Gdyby byli chętni w Wawie, mogę się dopasować.
Jutro pojawią się zdjęcia z targów robione "na gorąco" (oczywiście bez korekty).
Może to pomoże trochę wyrobić sobie zdanie.
W razie pytań, czekam na kontakt.
balansbieli.pl

Gawronnek
06-04-2007, 02:05
ciekawa sprawa, tylko ta cena ;(

arti63
06-04-2007, 09:30
Na cenę na razie nic nie poradzę,
to i tak najtaniej w Europie

zapa
06-04-2007, 09:41
Mieliśmy okazję się poznać na stoisku Cortland na poligrafi.

Chętnie bym CBL potestował :)

fotone
06-04-2007, 09:52
My z Al'em tez na targach zaciekawieni chwile z Panem pogadaliśmy, po czym nastało tradycyjne pytanie - ile??
I usmiaismy sie po pachy.
Wynalazek moze i fajny, jakby to była kwiestia 100-200pln to moze bym sie zastanowił.

arti63
06-04-2007, 09:57
Mieliśmy okazję się poznać na stoisku Cortland na poligrafi.

Chętnie bym CBL potestował :)
Jeżeli to miałoby być dla Cortlandu, to mogę przesłać do testowania.
Dobrze mi się współpracuje z Cortlandem.
Jest tam prawdziwy fachowiec od kolorów.

arti63