PDA

Zobacz pełną wersję : Dobór access point.

Wonsz
23-03-2013, 00:53
Witam,

Posiadam router D-Link DSL-2740B i jest on podlaczony do komputera stacjonarnego oraz rozsyla wifi w domu. Jednak moj problem jest taki ze grube sciany sa w domu troche i nie wszedzie to wifi jest. Chcialbym dobrac do tego routera odpowiedni access point gdyz ja jestem laikiem w takich sprawach. Chce aby to sie odbywalo wszystko na wifi nie po kablu. Podumowujac chcialbym przedluzyc wifi poprzez access point nie uzywajac kabla. Access point nie moze byc drozszy niz 100zl.

Z gory dzieki za pomoc.

krysiakwrc
23-03-2013, 08:28
nie wiem czy coś takiego jest możliwe bo AP nie może naraz odbierać przez wi-fi i jednocześnie nadawać, o ile wiem nie ma takiego AP na rynku ale mogę się mylić, kup może jakąś używkę na jakimś portalu aukcyjnym połącz ją kablem ze swoim d-linkiem i do tego zestawu kup antenę omni do nadawania po domu, myślę, że taki zestaw powinien sprostać twoim wymaganiom

michalek80
23-03-2013, 10:23
Polecam AP TP-LINK nie pamiętam teraz modelu, cena ok 100zl może działać jako Repeater czyli wzmacniać sygnał bezprzewodowy. Sam używam i jestem zadowolony.

Wysyłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk 2

Saimon
23-03-2013, 10:31
Witaj
Rozwiązania są dwa:
1. stawiasz repeater jak napisał @michalek80
2. jeżeli router umożliwia, kupujesz mocniejszą antenę i też powinna załatwić problem.

Wonsz
23-03-2013, 11:10
Jeszcze raz powtarzam niechce zadnego okablowania! I prosilem o pomoc aby takowy access point mi podano. Bo niechce kupic czegos co nie sprosta moim oczekiwaniom i kasa pojdzie w bloto.

siona
23-03-2013, 11:46
Jeszcze raz powtarzam niechce zadnego okablowania! I prosilem o pomoc aby takowy access point mi podano. Bo niechce kupic czegos co nie sprosta moim oczekiwaniom i kasa pojdzie w bloto.

Toż ci napisali, że musisz kupić Ap z funkcją repeatera

swidy
25-03-2013, 12:16