PDA

Zobacz pełną wersję : D90 vs D7000

namedtrain
15-03-2013, 15:43
Witam!
Wiem, że takich postów było tu mnóstwo (i przeczytałam ich z multum) ale każdy ma inną sytuację. I ja przedstawię swoją. Obserwowałam post St. Jimmy'iego, który był podobny do mojego, ale dobra. Zaczynam pisać, to skończę.
A więc nie jestem początkująca, to nie będzie moja pierwsza lustrzanka, nie robiłam zdjęć w ogóle na automacie. Teraz zmieniam puszkę, i sprawa wygląda tak:
- mogę kupić nowy Nikon D90 i razem z nim nowy Nikkor 50mmm f/1.8D. Zostaje mi 1000zł, dozbiera się 700zł i za kilka miesięcy mam używany teleobiektyw.
- mogę też kupić Nikon D7000 i używany Nikkor (ten sam co powyżej), i nie zostaje mi nic. Muszę uzbierać 1700-1900zł, a szybko to się nie stanie, bo niepełnoletnia jestem i nie pracuję. ;-)
No i? Na co postawić? Wiadomo, że D7000 kusi, ale podobno obiektywy ważniejsze. No i jak tu wybrać?
Powyżej ISO 1600 nigdy nie wychodziłam. Fotografuję głównie portretowo, zamierzam też obyć się w makro.

PS. Proszę nie o "D7000" tylko "D7000 gdyż..." ;)

MstrG
15-03-2013, 15:50
Kup D90 plus szkła i lampę.
Samo D7000 Ci nic nie da, jak będziesz mieć tylko 50mm.

irek6311
15-03-2013, 15:55
Też polecę D90 bo cóż z tego że D7000 kupisz jak na obiektywy braknie ,
D90 w zupełności wystarczy do twoich potrzeb ,
ja zaczynałem z D80 i wcale mnie nie ograniczał a zamiast brać D200 kupiłem więcej obiektywów .

namedtrain
15-03-2013, 16:10
Czy między obrazkami z D90 a D7000 są bardzo duże, i zauważalne różnice? No i jak jest z tym dynamicznym AF-em, bo w porównaniach pisze, że D90 nie "śledzi" obiektu, a gdzieś wyczytałam, że jednak tak. Jak to jest? I czy dużo on daje?

LordRamzes
15-03-2013, 16:12