Zobacz pełną wersję : D90/d300/d7000
St. Jimmy
14-03-2013, 19:31
Witam!
Zastanawiam się między zakupem nowego body Nikona D90 lub D7000. Jestem amatorem, lecz to nie będzie moja pierwsza lustrzanka. Pytam się o różnice, po prostu różnice. Czy warto zainwestować by mieć lepszy aparat (i Wy macie powiedzieć czy faktycznie jest lepszy)? Dlaczego bym miała odkładać moment przybycia pod dach teleobiektywu, by mieć D7000? Co w nim jest takiego?
PS. Do mojego body dokupię Nikkora 50mm f/1.8D
PS2. Pytam się o wszystko - jakość zdjęć, AF, ergonomię.
PS3. Przepraszam za wprowadzenie w błąd przez temat, ale jedna informacja odrzuciła D300.
Jakość obrazka będzie lepsza w d7000(nowa matryca) natomiast af w d7000 nie należy do dobrych zależy co chcesz fotografować jeżeli krajobraz to spokojnie starczy natomiast af w d300 jest jednym z najlepszych stosowanych w nikonach. Jeżeli chodzi o szumy na zdjęciach najmniejsze będą w d7000. Guzikologia w d300 jest uważam lepsza niż w d7000 lecz można się przyzwyczaić. Uważam iż w tym momencie nie opłaca się kupować d90.
D90: http://www.optyczne.pl/84.1-Test_aparatu-Nikon_D90.html
D300: http://www.optyczne.pl/60.1-Test_aparatu-Nikon_D300.html
D7000: http://www.optyczne.pl/150.1-Test_aparatu-Nikon_D7000.html
Poczytaj, zdecyduj. Zmian i różnic w tych trzech puszkach jest tak wiele, że nie sądzę aby ktokolwiek Ci to mógł w stanie wypisać w jednym ciągu.
irek6311
14-03-2013, 19:56
St. Jimmy to już twój 2 Temat ...
wszystkie z listy aparaty spełnią twoje oczekiwania a najlepiej D300 ,
z tej trójki D300 ma najpewniejszy/celniejszy AF i ergonomia też najlepsza ,
jakość zdjęć uzależniona jest od Fotografa a dalej dopiero aparat i obiektyw .
St. Jimmy
14-03-2013, 20:01
Nie wiem, jak usuwa się tematy. :c
Pytanie w jakich pieniądzach, można moim zdaniem rozważyć D7100!
St. Jimmy
14-03-2013, 20:11
Na raty, ale za wysoko to bym nie sięgał. Po prostu D90 vs D7000.
Jak nie masz jeszcze lustrzanki, to wybrałbym D7000.