PDA

Zobacz pełną wersję : Pomogę przy ślubie Kraków/Białystok/Ełk

Coof
07-03-2013, 23:56
Witam.
Poszukuję fotografa ślubnego któremu przydałby się asystent / pomocnik / II fotograf w lipcu/sierpniu/wrześniu (jestem studentem).

Ponieważ nie czuję się jeszcze na tyle pewnie żeby zająć się fotografią ślubną samodzielnie chciałbym jeszcze ten sezon poświęcić na lepsze opanowanie tematu, zdobycie doświadczenia i naukę.

Chętnie pomogę za darmo w zamian za możliwość skorzystania ze zrobionych przez siebie zdjęć na swojej przyszłej stronie internetowej.

Jeśli chodzi o rejon to Kraków / Katowice lub z drugiej "strony" Białystok / Ełk / Łomża / Suwałki / Giżycko. Dysponuję autem.

Kilka przykładowych zdjęć www.coof.carbonmade.com

Dziękuję za każdą wiadomość.

Pozdrawiam, Marcin Zając.

robin102
09-03-2013, 13:31
Po tych kilku zdjęciach które zobaczyłem na Twojej stronce to raczej potrzebujesz sprawnego niezepsutego aparatu który robi "proste" zdjęcia bez pokłonów ;) w żadną zbyteczną stronę i będzie dobrze i będziesz sprawnie i ładnie fotografował. Już Ci idziesz w dobrym kierunku, tylko ten krzywy aparat ;)

rafrog
09-03-2013, 15:25
Odniosłem podobne wrażenia :) Zdjęcia ok. Fajna obróbka, fajne kadry, ale te skosy ..

Coof
13-03-2013, 00:17
No te skosy też już mnie bolą i chcę od nich odejść lub mocno ograniczyć. A co do reszty to jeszcze chciałbym jednak sporo poćwiczyć i dlatego szukam kogoś kto być może nawet nie wprowadzi w arkana fotografii ślubnej i wytłumaczy wszystko jak laikowi a pozwoli sobie pomóc.
Zainteresowanie niewielkie. Młoda, zdolna i atrakcyjna jednak to marketingowo rozegrała lepiej :D Zachęcam do pisania :)

prz3mo
13-03-2013, 10:05
Po tych kilku zdjęciach które zobaczyłem na Twojej stronce to raczej potrzebujesz sprawnego niezepsutego aparatu który robi "proste" zdjęcia bez pokłonów ;) w żadną zbyteczną stronę i będzie dobrze i będziesz sprawnie i ładnie fotografował. Już Ci idziesz w dobrym kierunku, tylko ten krzywy aparat ;)