Zobacz pełną wersję : Wykonywanie oraz technika zdjęć w pomieszczeniu?
Na wstępie chciałem przywitać wszystkich forumowiczów. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Nikona D5100 z obiektywem 10-105 vr. Moje pytanie związane jest z wykonywaniem zdjęć/aktów w pomieszczeniu średnio oświetlonym, czy ktoś będzie tak uprzejmy i podpowie jak takie zdjęcie zrobić żeby efekty były zadowalające? dodam iż chciałbym w póżniejszym czasie wywołać takie zdjęcie w większym formacie 16:9. Z góry chciałem prosić o wyrozumiałość z racji iż jestem w tej dziedzinie amatorem.
a przy okazji chciałem dowiedzieć się jaką lekturę warto przeczytać dot. wykonywania zdjęć.
pozdrawiam
Na wstępie chciałem przywitać wszystkich forumowiczów. Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Nikona D5100 z obiektywem 10-105 vr. Moje pytanie związane jest z wykonywaniem zdjęć/aktów w pomieszczeniu średnio oświetlonym, czy ktoś będzie tak uprzejmy i podpowie jak takie zdjęcie zrobić żeby efekty były zadowalające? dodam iż chciałbym w póżniejszym czasie wywołać takie zdjęcie w większym formacie 16:9. Z góry chciałem prosić o wyrozumiałość z racji iż jestem w tej dziedzinie amatorem.
a przy okazji chciałem dowiedzieć się jaką lekturę warto przeczytać dot. wykonywania zdjęć.
pozdrawiam
Hmm... Zdajesz sobie sprawę, że akt to jedna z trudniejszych działek fotografii? Moim zdaniem lepiej byłoby zacząć od przyswojenia sobie konkretnej dawki wiedzy na temat fotografii w ogóle.