PDA

Zobacz pełną wersję : Własne studio w rozsądnej cenie

mariposa880
05-02-2013, 18:30
Na wstępie chciałabym się uprzejmie przywitać ze Wszystkimi na forum w związku z tym, że jestem tu 'nowa'. :)
Jestem zaawansowaną amatorką fotografii, która jest moją pasją od kilku ładnych lat, lecz nie mam doświadczenia w pracy w studio.
Przewertowałam posty związane z oświetleniem gdyż zamierzam skomponować swoje własne pierwsze studio domowe dysponując niestety niewielkim budżetem bo ok. 1000zł.
Mimo iż znalazłam wiele odpowiedzi na nurtujące mnie pytania pozwoliłam sobie umieścić kolejny post odnośnie zestawu do oświetlenia studyjnego, gdyż wciąż nie jestem pewna swoich decyzji związanych z zakupem sprzętu.
Chciałabym wykonywać portrety, sesje rodzinne i dziecięce. Pomieszczenie jakim dysponuję jest pokój o wysokości ok. 290 cm o powierzchni ok 15 m2.
Mam zamiar nabyć na początek:
- 2 lampy (Quantuum PT-300 i Quantuum PT-200),
- do tego jakieś modyfikatory (kierując się Waszymi wskazówkami przy innych postach raczej lepszym wyborem będą softboxy),
-zestaw zawieszania teł W-901A z teleskopową poprzeczką http://www.fsfoto.pl/statyw-w901a-z-teleskopowa-poprzeczka.html + tła,
-2x statyw do lamp.

Chciałabym zapytać osoby z doświadczeniem w tej kwestii:
-Czy mój wybór lamp jest właściwy, wystarczający przy takim metrażu, oświetli całą sylwetkę dorosłego?
-Czy lepsze softboxy czy parasolki, jeśli sb to jaki rozmiar?
-Jaka lampa do doświetlenia tła i czy potrzebna?
-Jaki wyzwalacz (wygodny w użyciu), czy moglibyście polecić jakiś konkretny model w rozsądnej cenie?

Pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc!
Dziękuję za poświęcony czas :)

koala222
05-02-2013, 22:44
jeśli chodzi o budżet to to jest on dość niski ale jak się chce to można
Co do wyboru lamp to Twój wybór poszedł w dobrym kierunku jednak te lampy nie są dostępne na chwile obecną w Quantuum. ( wiem bo sama je szukałam)