Zobacz pełną wersję : 4 aparaty Nikona - który wybrać?
Draugdin
28-01-2013, 22:18
Zadam pytanie typowego laika.
Nie jestem totalnym amatorem w dziedzinie fotografii. Robię zdjęcia z mniejszym lub większym powodzeniem od 15 lat lecz nigdy nie miałem do czynienia z lustrzanką cyfrową.
Mam pytanie w prozaicznym temacie który aparat wybrać.
Biorę pod uwagę aparatu Nikona D3200, D5200, D90 i D7000.
Wiele czytałem na temat tych aparatów oraz używałem wszelkiego rodzaju porównywarek ale nadal wielu rzeczy nie rozumiem I nie wiem na co zwracać należy uwagę i co w danych porównawczych jest ważne a co mniej.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś mógłby mi ten temat rozjaśnić.
astra510
28-01-2013, 22:33
to jest mój mail- chętnie służe pomocą
[email protected]
D7000.
.
zalezy ile zechcesz sprzet trzymac ;]
ale z zalozeniem jestem 100% amator to
1 w 100% pokryje twoje potrzeby
2 jest najnowszy
3 zdecydowanie mniej stracisz przy wymianie na nowszy ( bo pozostale beda juz w cenie zlomu )
a ja radzę zwrócić się w stronę konkurencji. Serio
LordRamzes
31-01-2013, 14:10
Zadam pytanie typowego laika.
Nie jestem totalnym amatorem w dziedzinie fotografii. Robię zdjęcia z mniejszym lub większym powodzeniem od 15 lat lecz nigdy nie miałem do czynienia z lustrzanką cyfrową.
Mam pytanie w prozaicznym temacie który aparat wybrać.
Biorę pod uwagę aparatu Nikona D3200, D5200, D90 i D7000.
Wiele czytałem na temat tych aparatów oraz używałem wszelkiego rodzaju porównywarek ale nadal wielu rzeczy nie rozumiem I nie wiem na co zwracać należy uwagę i co w danych porównawczych jest ważne a co mniej.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś mógłby mi ten temat rozjaśnić.
i znowu zaczynamy od końca może zacznijmy od b ważnej rzeczy jakie szkła chcesz podpiąć do body ????? bo jak kit typu 18-55 to nawet nie kupuj d7000 bo nigdy nie rozwinie swych możliwosci na tym szkle