PDA

Zobacz pełną wersję : D40 czy D50?

aatka
24-03-2007, 00:43
Witam
Zdaję sobie sprawę, że były tematy tego typu, ale że upłynęło trochę czasu to możłiwe, że opinie niektórych nieco się zmieniły

Za miesiąc dostanę nowy aparat i nie wiem który z nich wybrać: D50 czy D40?
Na początku byłam nastawiona na D50, z kolei w D40 wprowadzono kilka zmian.
Zaznaczam, że jestem amatorem, ale 'orientuję się' w fotografii.

Z góry dziękuję za pomoc :)

szymony
24-03-2007, 00:45
Sądzisz że opinie zmienia się jak rękawiczki? Sprzęt przeca sie nie zmienił.

ropusz
24-03-2007, 00:49
Pozmieniały się jedynie ceny, D40 poleciał nieco w dół, a D50 już chyba dno osiągnął i bardziej nie spadnie.

manio
24-03-2007, 00:54
Witam
... z kolei w D40 wprowadzono kilka zmian.

No wprowadzono, zlikwidowano srubokret...

aatka
24-03-2007, 00:59
No tak, w takim razie co wybrać? Sądząc po wcześniejszych wątkach, większość wybrałaby D50.

szymony
24-03-2007, 01:05
No tak, w takim razie co wybrać? Sądząc po wcześniejszych wątkach, większość wybrałaby D50.
Decyzji nikt za Ciebie nie podejmie. A wątków na temat wyższości świąt jednych nad drugimi, było już tu multum.

aatka
24-03-2007, 01:16
Przecież wiadomo, że decyzję podejmę ja.
Chciałam tylko dowiedzieć się od tych, którzy znają się na tym lepiej niż ja, który aparat jest po prostu lepszy.

GTM
24-03-2007, 01:24
Ale lepszy pod jakim wzgledem? Najlepszy bedzie na pewno d80 bo laczy w sobie najlepsze cechy d40 i d50 ;)

shaddixx
24-03-2007, 01:29
i d200 :D

bears_company
24-03-2007, 01:33
Hmm tutaj jest trudny wybór natomiast jeśli poczekasz na d40x to ułatwi to tobie decyzje. Bo wtedy szalka przechyli sie na strone d40x :)

A jeśli chodzi o d40 i d50 to idź do sklepu i zobacz jak jeden i drugi leży tobie w reku. To bedzie pierwszym etapem robienia seleksji.

A jeśli nadal bedziesz miał problem z wyborem to poczytaj sobie na forum o opiniach na temat d40 i d50. He he znając życie to dopiero wtedy nie bedziesz wiedział co wybrać :)[/B]

aatka