PDA

Zobacz pełną wersję : Właśnie ukradziono mi aparat

Brazilianpitbull
15-12-2012, 02:48
Właśnie skradziono mi torbę, w niej Ipad 2 64gb i Fujifulm x100 w skórzanym pokrowcu. Torba -Wojskowy chlebak, wpinka, "jestem fotografem nie jestem terrorystą) oprócz tego osłona do fufu, wężyk spustowy i satyw + komplet akumulatorów plus statyw (nr. seryjne aparatu. 21m01841) Za wszelkie info będę wdzięczny... Błagam o pomoc, ciężko tyrałem kilka miesięcy żeby się tego dorobić... jestem załamany... :(

admin
15-12-2012, 07:03
Współczuję. Mam nadzieję że uda Ci się odzyskać sprzęt.

marekb
15-12-2012, 07:33
daj to na FB z numerami

Brazilianpitbull
15-12-2012, 07:48
Dałem... Daje wszędzie gdzie się da... obrobili mnie prawie pod domem... :(

aliant
15-12-2012, 08:25
Idź do iSpotu, koleżance ipoda namierzyli może uda się też z ipadem.

marekb
15-12-2012, 09:24
dodaj mnie do znajomych: http://www.facebook.com/marek.bodzioch.7
poleci wsród fotografów i nie tylko

militarius
15-12-2012, 09:30
podaj link do FB

manfred
15-12-2012, 10:54
Nie chciałbym aby zabrzmiało to jak próba nauczenia się złodziejstwa ale może napiszesz kilka słów po fakcie jak do tego doszło myślę że niektórym osobom otworzy oczy i pozwoli bardziej dbać o sprzęt.

fafniak
15-12-2012, 11:05
Dajcie link do FB

pokora
15-12-2012, 11:11
Nie wiem jak z Fuji ale ja zawsze Nikosie (i inny sprzęt elektroniczny) rejestruje na stronie producenta - zawsze jakaś to ochrona. Nie wiem jaka jest skuteczność odzyskiwania ale szwagier w ten sposób odzyskał swojego samsunga.
A wyglądało to tak: zakupił sprzęt i od razu w punkcie poprosił czy może zarejestrować sprzęt u producenta, udostępniono mu kompa i to uczynił, następnie udał się na dalsze zakupy wraca do domu a tu Samsunga nie ma :( Zgłosił niezwłocznie kradzież na policję i na stronie - trwało to troszkę czasu ale po 3 miesiącach dostał tel. aby się stawić na komendzie - poszedł i ku wielkiemu zdziwieniu ujrzał swojego samsunga na biurku.