PDA

Zobacz pełną wersję : Ocena zestawu do domowego studia

dkk
14-12-2012, 17:04
Witam,

Chciałbym poprosić o opinię nt wybranego przez mnie zestawu do domowego studia, które służyć będzie do fotografii przedmiotów - największym z nich będzie 5L opakowanie płynów.

Mam już:
Nikon D60

Chcę kupić:
2 x Lampa Quantuum R+300
2 x Softbox Quantuum 80x120
2 x Quantuum AIR statyw 260 cm
Wyzwalacz radiowy PocketWizard Plus III

Stół bezcieniowy zrobię sobie sam

Czy wg was zestaw jest rozsądnie skomponowany? Zastanawiam się czy nie potrzebuję jeszcze czegoś do oświetlenia przedmiotów od dołu?

MateuszB
14-12-2012, 17:29
Skoro będą to przedmioty nie większe gabarytowo od opakowania 5-litrowego płynu, to moim zdaniem (uwaga: nie mam doświadczenia ;) jestem tak samo przed zakupem pierwszego sprzętu studyjnego) nie potrzebujesz aż tak dużych softbox'ów. Może 60x90 cm?
Co do pozostałych podpunktów, to niech wypowiedzą się Ci doświadczeni.

marszull
14-12-2012, 17:42
softy moga byc mniejsze i bym dorzucil okte albo okte i jeden soft
plus lampy bym sie zastanowil nad wieksza regulacja (gdzies pod spodem sa posty o lampach)
statywy i wyzwalacze ok
aha i pomysl o jakims prostym boomie, bo czasem trzeba zaswiecic z gory

Flores
14-12-2012, 17:57
Żadnych odbłyśników nie zamierzasz dokupić?

MateuszB
14-12-2012, 18:03
Żadnych odbłyśników nie zamierzasz dokupić?

Zapewne w celu zminimalizowania kosztów, odbłyśniki zostaną wykonane własnoręcznie, chociaż mogę się mylić - Autor wątku nic nie wspomniał o budżecie.

dkk
14-12-2012, 18:54
No właśnie, własnoręcznie to chcę zrobić tylko stół bezcieniowy, resztę już kupię, budżet - nie chcę za dużo wydać, bo to tylko na własne potrzeby sprzęt.

softy moga byc mniejsze i bym dorzucil okte albo okte i jeden soft
plus lampy bym sie zastanowil nad wieksza regulacja (gdzies pod spodem sa posty o lampach)
statywy i wyzwalacze ok