PDA

Zobacz pełną wersję : Obiektyw do nikona d 90

rozyczka
07-12-2012, 16:30
Witam, poszukuje obiektywu na gwiazdkę dla taty, zalogowałam się tu aby szukać pomocy u osób ktore się na tym znają.
Posiadamy nikona d 90 a chcemy obiektyw wakacyjny, jasny dobrze rozmywający tło ,
dokładnie chcę aby robił takie zdjęcia jak na tej stronie zamieszone:

http://fogdancing.blogspot.com/search/label/fotografia

czo mógłby mi ktoś z użytkowników powiedzieć jakim obiektywem uzyskam takie zdjęcia? Jak się one mogą fachowo nazywac? Chyba lepiej aby taki obiektyw nie był staloogniskowy?
Bede wdzieczna za pomoc

zdyboo
07-12-2012, 16:43
A jaki budżet posiadasz na to szkło?

Ogryzek
07-12-2012, 16:59
Najpierw proszę napisać jakie obiektywy (jaki obiektyw) już macie. Potem podać budżet na nowy (używany).

rozyczka
07-12-2012, 22:30
posiadamy AF-S NIKKOR 18-200 mm 1:3.5-5.6
oraz 35 mm 1:1. 8G
Ten drugi miał spełniać oczekiwania ale tlo rezmywa tylko przy portretach. Nie znam się kompletnie na cenach więc nie wiem w jakich sumach się mogę zmieścić, intersują mnie i nowe i uzywane , grunt ,żebym wiedziała o co pytać w sklepie czy wyszukiwac obiektywu na allegro. Napewno jest kilka takich na różnych półkach cenowych ale planuję przeznaczyć na niego 1-2 tys. Interesuje mnie przedewszystkim nazwa,parametry. Wiadomo jakby był tańszy uzywany też miło, ale prosiłabym o podanie tych bardziej dostepnych dla studenckiego portfela.
Dziękuję!

GonzoG
07-12-2012, 22:34
Rozmycie tła wynika z pewnych praw fizyki - przeczytaj co to "głębia ostrości" i co na nią wpływa... będziesz wiedziała, kiedy i na jakie rozmycie tła (inaczej zwane "bokeh") można liczyć.

timi
07-12-2012, 22:35
A może problem nie tkwi w obiektywach? tylko właściwym ich wykorzystaniu.

rozyczka
07-12-2012, 22:47